لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل مپ برای اپل واچ آماده عرضه شد

گوگل مپ برای اپل واچ آماده عرضه شد

 شرکت گوگل اعلام کرده که توسعه گوگل مپ برای اپل واچ به پایان رسیده و این اپلیکیشن آماده عرضه به کاربران می‌شود. 

گوگل در ماه اوت سال جاری میلادی خبر از توسعه گوگل مپ برای اپل واچ داده بود و حالا این شرکت اعلام کرده که به زودی و مشخصاً تا پایان هفته آینده فرایند عرضه این اپلیکیشن را آغاز می‌کند.
نسخه اپل واچ گوگل مپ توسط برخی از کاربران دانلود و نصب شده است، با این حال این اپلیکیشن در زمان تنظیم این نوشته در اختیار عموم قرار نگرفته است. برخی از کاربران Reddit گزارش داده‌اند که گوگل مپ برای اپل واج را نصب کرده‌اند و از قابلیت‌های آن استفاده کرده‌اند.
این اپلیکیشن می‌تواند مسیرها و مکانی‌های مختلف را از روی تلفن‌های هوشمند آیفون دریافت و روی نمایشگر ساعت هوشمند نشان دهد. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران برای مسیر یابی لزوماً نیازی به باز کردن و نگاه کردن به نمایشگر آیفون خود نداشته باشند و صرفاً از روی مچ دست مکان‌های مورد نظر و مسیرها را مشاهده کنند.
این اپلیکیشن همچنین امکان تخمین زمان رسیدن به مقصد در هر یک از مسیرهای مختلف را دارد که این موضوع باعث می‌شود تا کاربران اطلاعات کامل از یک مسیر را از طریق ساعت هوشمند داشته باشند.
گوگل مپ برای آیفون از همین حالا از طریق اپ استور قابل دانلود است. با این حال نسخه اپل واچ آن از طریق به‌روزرسانی‌های نرم افزاری به کاربران ارائه خواهد شد که امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد. عرضه این اپلیکیشن از طرف گوگل یک اقدام رقابتی در برابر اپل و اپلیکیشن رسمی مسیر یابی آن به‌حساب میاید که ممکن است باعث افزایش تمایل کاربران برای دانلود و نصب این اپلیکیشن کاربردی در آینده نزدیک شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373