لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Sign in with Apple از فردا در فورتنایت حذف می‌شود

قابلیت Sign in with Apple از فردا در فورتنایت حذف می‌شود

 در نتیجه مبارزه حقوقی میان اپل و اپیک گیمز شرکت اپل تصمیم دارد تا قابلیت Sign in with Apple را از فردا در بازی فورتنایت حذف می‌کند و از این پس کاربران امکان دسترسی به این سرویس را نخواهند داشت.

اپیک گیمز در توییت جدید خود که از طریق اکانت رسمی‌اش منتشر کرده اعلام کرده که اپل دیگر به کاربران امکان ورود حساب کاربری اپل در سرویس‌های اپیک را نمی‌دهد. بر این اساس قابلیت Sign in with Apple از فردا 11 سپتامبر 2020 غیرفعال می‌شود. اپیک از کاربران خود خواسته تا فردا ایمیل و پسورد خود را در اکانت اپیک گیمز وارد کنند تا حساب کاربری خود را از دست ندهند.

کاربرانی که تا پایان امروز اقدام به وارد کردن حساب کاربری خود از طریق ایمیل و پسورد روی سرویس‌های اپیک گیمز نکنند، امکان دسترسی به اکانت خود را نخواهند داشت و این موضوع آن‌ها را مستلزم ایجاد حساب کاربری جدید می‌کند. این موضوع همچنین باعث می‌شود تا تمام پیشرفت‌هایی که کاربران در بازی داشته‌اند از بین برود و کاربران دیگر امکان دسترسی به آنچه در قبل بازی کرده‌اند را نداشته باشند.

قابلیت Sign in with Apple به کاربران امکان ورود به سایت‌های مختلف را از طریق اکانت رسمی اپل می‌دهد و کاربران دیگر نیازی به ساخت حساب‌های کاربری دیگر برای انجام این کارها نخواهند داشت.

با توجه به این موضوع به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از حذف اکانت‌ها کاربران اقدام به تعیین نام کاربری، ایمیل و پسورد روی حساب‌های مبتنی بر اپل آیدی خود کنند تا دسترسی آن‌ها به حساب کاربری‌شان مسدود نشود و همچنان بتوانند از سیو بازی‌های خود استفاده کنند.

کاربران با احتساب اختلاف ساعت، در حال حاضر کمتر از 24 ساعت زمان برای انجام این کار دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420