لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان تعیین مسیر از طریق دستگاه‌های دسکتاپ به ویز اضافه شد

امکان تعیین مسیر از طریق دستگاه‌های دسکتاپ به ویز اضافه شد

توسعه دهندگان ویز به تازگی قابلیتی جدید را به کاربران ارائه داده‌اند که از طریق آن کاربران می‌توانند مسیرهای خود را از طریق دستگاه‌های دسکتاپ مشخص کرده و آن را به اپلیکیشن نصب شده در تلفن هوشمند خود بفرستند.

کاربران می‌توانند از طریق نسخه وب ویز اقدام به تعیین مسیر کنند. برای این کار کافی است به وب سایت رسمی ویز مراجعه کرده و پس از وارد کردن اکانت خود، اقدام به تعیین مسیر کنند. پس از این کار مسیر یاد شده برای حرکت در تلفن‌های هوشمند آماده می‌شود و کاربران می‌توانند مسیر را روی گوشی ببینند.

این قابلیت از طریق اسکن کردن یک QR CODE مسیر مورد نظر را با تلفن هوشمند خود به اشتراک بگزارند. مرورگر می‌تواند تمامی مسیرها را به رابط کاربری ساده‌تر و با نمایشگر بزرگ‌تر به کاربران نشان دهد و از آن طریق می‌توان به صورت راحت‌تر اقدام به دریافت مسیرهای مختلف کنند.

این قابلیت از همین حالا برای اندروید و آی او اس عرضه شده و محدودیت زیادی برای دانلود و نصب ندارد. به همین دلیل کاربران می‌تواند از طریق تمام دستگاه‌هایی که ویز در آن‌ها نصب به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

با توجه به این موضوع روند کاربری از طریق ویز آسان‌تر می‌شود و کاربران می‌توانند امکاناتی بهتر را برای تعیین مسیرهای مورد نظر در دست داشته باشند.

این قابلیت همچنین باعث می‌شود تا ویز تا حدودی به رابط کاربری گوگل مپ نزدیک شود. ویز یکی از اپلیکیشن‌های مسیریابی تحت مدیریت گوگل است با این حال بسیاری از بخش‌های آن با گوگل مپ که نرم افزار اصلی مسیر یابی و نقشه این شرکت است، متفاوت بوده و همین مسئله باعث شده تا برخی از کاربران در انتخاب مسیرها گیج و سردرگم شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420