لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست غرامت اپل از اپیک گیمز برای خدشه وارد کردن به اپ استور

درخواست غرامت اپل از اپیک گیمز برای خدشه وارد کردن به اپ استور

 شرکت اپل در ادامه درگیری‌های خود با اپیک گیمز ضمن متهم کردن این شرکت، اعلام کرده که به دلیل خدشه وارد شدن به کسب و کار اپ استور درخواست غرامت دارد. درخواست غرامت اپل در متن شکایت جدید شرکت اپل آمده است.

متن ادعا، شکایت و درخواست غرامت اپل علیه اپیک گیمز به این شرح است:

گرچه اپیک خودش را به عنوان رابین هود مدرن جا زده، اما در واقعیت این شرکت یک کسب و کار چند میلیارد دلاری است که به سادگی می‌خواهد هیچ پولی بابت استفاده از ارزش‌های بزرگ اپ استور پرداخت نکند. اپیک درخواست دارد تا دیگران رفتاری خاص با او داشته باشند و به دنبال اقداماتی «تلافی جویانه» است که به خاطر فریب کاری‌اش در نفوذ و دست‌کاری قرارداد ثبت شده، نمی‌توان آن را بخشید. این در حالی است که روش کسب و کار [اپیک] بر پایه دریافت کمیسیون‌های میلیارد دلاری حاصل از فروش بازی‌ها از توسعه دهندگان بازی و فروش «وی باکس» به مصرف کنندگان است که قیمت آن به 99.99 دلار نیز می‌رسد.

برای سال‌ها، اپیک از همه مزیت‌های اپ استور برای عرضه محصولات خود استفاده کرده است. این شرکت از ابزارها، فناوری، نرم افزار، فرصت‌های بازاریابی و دسترسی مشتریانی که اپل آن‌ها را تهیه کرده بود، استفاده کرد تا بازی‌هایی نظیر اینفینیتی بلید و فورتنایت را به مشتریان اپل در سراسر جهان بفروشد. این شرکت از منابع عظیمی که اپل آن‌ها را در اپ استور فراهم کرده بود استفاده کرده است؛ این منابع شامل ایمن نگه داشتن اپ استور برای مشتریان و توسعه دهندگان بود و امکان بررسی و تائید هر اپ را می‌داد که برای نوآوری و خلق فرصت‌های بیشتری توسعه دهندگان و بهبود تجربه مشتریان ارائه شده بود.

البته این تنها بخش ادعاهای شرکت اپل علیه اپیک در دادگاه اخیر نبوده و اپیک نیز از کارهای خود دفاع کرده است. اپیک می‌گوید، اپل از بیش از 400 API و فریم ورک و پنج SDK متفاوت استفاده می‌کند که اپلیکیشن‌هایش بیش از 200 بار مورد بررسی قرار می‌گیرند که بیش از 140 آپدیت را به صورت مداوم به مشتریان عرضه می‌کنند. اپل از طرف دیگر اعلام کرده که بابت هر یک از تبلیغاتی که برای هر فصل از فورتنایت منتشر می‌کرد که شامل معرفی رایگان و توییت‌های پربازدید می‌شد که بیش از 500 میلیون کاربران نهایی آن را مشاهده می‌کردند.

اپل توضیح داده که وضعیت پیش آمده ناشی از اقدام سوءاستفاده‌گرایانه اپیک برای انتشار یک HotFix به بازی فورتنایت بوده که باعث شده تا کاربران امکان پرداخت مستقیم از طریق بازی را از اپ استور داشته باشند.

اپل اعلام کرده که رفتار اپیک برای انجام این کار از عمد، گستاخانه و غیرقانونی بوده و نباید آن را نادیده گرفت. بر همین اساس این شرکت به خاطر ضربه‌ای که اقدام اپیک با این کار غیرمنصفانه‌اش به اپل زده، درخواست غرامت دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373