لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس شهریور اپل به رونمایی آیپد و اپل واچ سری 6 محدود خواهد بود؟

کنفرانس شهریور اپل به رونمایی آیپد و اپل واچ سری 6 محدود خواهد بود؟

شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که در کنفرانس شهریور اپل که قرار است در تاریخ ۲۵ این ماه معادل ۱۵ سپتامبر برگزار شود، محصولاتی نظیر اپل واچ سری 6 و آیپد رونمایی خواهند شد و اپل اقدامی برای رونمایی از آیفون‌ها در این رویداد نمی‌کند، در حالی که رونمایی از آیفون‌ها معمولاً در پاییز خواهد بود.

خبر برگزاری کنفرانس شهریور اپل برای رونمایی از محصولات جدید با تکذیب مارک گورمن خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ مواجه شد. حال طبق دیدگاه جدید او آیفون 12 تا اکتبر رونمایی نخواهد شد و کنفرانس شهریور به معرفی مدل‌های آیپد و اپل واچ جدید محدود خواهد بود.

یکی از خبرنگاران حوزه فناوری نیز در تائید حرف‌های مارک گرومن با انتشار یک میم اینترنتی نوشته: «نفس‌های خود را برای آیفون جدید حبس نکنید». 

اپل در ماه جولای تائید کرد که امسال محصولاتش را با تأخیر آماده عرضه خواهد کرد و به همین دلیل در کنفرانس شهریور اپل احتمالاً همه محصولات مورد انتظار رونمایی نمی‌شوند. انتظار می‌رود عرضه آیفون ۱۲ با مدل‌های ارزان قیمت شروع شده و آیفون‌های رده بالا با کمی تأخیر وارد بازار شود و همین می‌تواند تأییدی بر اعلام عرضه آیفون در ماه اکتبر باشد.

شایعات مربوط به آیفون ۱۲ آن‌قدر داغ و ویژه هستند که اگر تصور کنیم آیفون ۱۲ وجود نداشت آنگاه شایعات زیادی راجع به سایر محصولات اپل شنیده می‌شد. به عنوان مثال شایعه مربوط به اولین مک بوک مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون و شایعه مک بوک پرو ۱۳ اینچ، هدفون‌های بالای گوش یا ایرپادهای استودیو، ایرتگ‌ها و هوم پاد کوچک‌تر که همه به این خاطر منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند این محصولات جدید اپل تا پاییز عرضه می‌شوند

اپل در حال کار کردن روی اپل واچ سری ۶ است که با افزودن ویژگی‌هایی جدید به آن که احتمالاً شامل نظارت بر سطح اکسیژن خون نیز خواهد بود. چندین شایعه نشان می‌دهد که مدل آیپد ایر 2020 با نمایشگر ۱۰/۸ تا ۱۱ اینچی بدون حاشیه طراحی شده و اپل تاچ آیدی را روی دکمه پاور یا روی نمایشگر تعبیه کرده است.

پس از کنفرانس شهریور اپل شاهد انتشار iOS14، watchOS7، tvOS14 و macOS Big Sur خواهیم بود که از ماه ژوئن در حال انتشار تست‌های بتا هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420