لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لوگوی واقعیت افزوده کنفرانس سپتامبر اپل را در آیفون ببینید

لوگوی واقعیت افزوده کنفرانس سپتامبر اپل را در آیفون ببینید

شرکت اپل دیشب دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس هفته آینده خود را منتشر کرده و در عین حال لوگوی واقعیت افزوده آن را نیز به کاربران ارائه کرده است. لوگوی واقعیت افزوده کنفرانس سپتامبر اپل از همین حالا از طریق وب سایت رسمی اپل در سافاری آیفون قابل مشاهده است.

کاربران آیفون و آیپد می‌توانند با مراجعه به صفحه www.apple.com/events و با تپ کردن روی لوگوی این رویداد، آن را به صورت واقعیت افزوده مشاهده کنند. این لوگو از همین حالا توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار گرفته و کلیپ‌های مختلفی از آن در اینستاگرام و توییتر منتشر شده است.

در لوگوی واقعیت افزوده کنفرانس سپتامبر اپل کاربران می‌توانند تصویر نماد شرکت اپل که برای این رویداد طراحی شده را به همراه تغییر شکل آن مشاهده کنند. این لوگو به صورت زنده تغییر شکل‌های خاصی در خود می‌دهد و حتی برخی از اشکال خاص را نیز نشان می‌دهد. یکی از این تغییر شکل‌ها به عدد 915 مربوط است که نشان دهنده تاریخ برگزاری رویداد در پانزدهم سپتامبر است.

برخی از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که کلمه air را نیز در این تغییر حالت‌ها دیده‌اند که نشان دهنده معرفی آیپد ایر خواهد بود. البته این موضوع توسط برخی از کاربران رد شده و نمی‌توان به‌طور صد درصد گفت تغییر شکل یاد شده به کلمه air مربوط باشد. 

برخی از کاربران کلمه «ایر» را در لوگوی واقعیت افزوده اپل دیده اند و بر اساس آن ادعا کرده اند که اپل آیپد ایر را در جریان این رویداد معرفی میکند.

 مهم‌ترین اطلاعاتی که از لوگوی این رویداد می‌توانیم بگیریم، مربوط به رنگ آبی آن است. تا پیش از این شایعاتی مبنی بر معرفی محصولات جدید اپل با رنگ آبی تیره Dark Blue و آبی نظامی Navy Blue وجود داشت. حال به نظر می‌رسد که این رنگ دست کم در یکی از محصولات اپل نظیر اپل واچ یا آیفون‌ها ظاهر شود. البته شایعات کمی مبنی بر معرفی آیپد ایر با این رنگ نیز وجود داشته است.

بر اساس شایعات شرکت اپل در جریان این رویداد از اپل واچ سری 6 در کنار آیپد ایر رونمایی می‌کند، البته برخی از منابع خبری معرفی آیفون 12 یا دست کم تمامی چهار مدل آن در جریان این رویداد را رد کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420