لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس 25 شهریور 1399 اپل مشخص شد

کنفرانس 25 شهریور 1399 اپل مشخص شد

شرکت اپل به صورت رسمی دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد کنفرانس 25 شهریور 1399 خود را از طریق وب سایت و منابع رسمی منتشر کرد.

این رویداد قرار است روز 15 سپتامبر 2020 معادل 25 شهریور 1399 ساعت 10 صبح به‌وقت کالیفرنیا، معادل 21:30 به‌وقت تهران برگزار شود. اپل اطلاعات مربوط به این رویداد را از طریق صفحه Events در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است؛ با این حال اطلاعات بیشتری هنوز از این رویداد در دست نیست.

پیش بینی می‌شود که در این رویداد اپل از محصولات مهمی نظیر سری آیفون 12 که شامل چهار محصول می‌شود در کنار اپل واچ سری 6 و ایرپاد استودیو به‌عنوان اولین هدفون رو گوشی با برند اپل رونمایی کند.

نماد این رویداد شامل لوگوی اپل با طرحی خاص است که رنگ آبی در آن دیده می‌شود. این مسئله احتمالاً تائید کننده شایعات مربوط به رونمایی از رنگ آبی تیره Dark Blue یا آبی ارتشی Navy Blue در رنگ بندی تلفن‌های هوشمند آیفون و اپل واچ باشد.

شایعات روز گذشته به‌شدت در مورد این رویداد ضد و نقیض بودند و هر یک از تحلیلگران ادعایی متفاوت را در مورد آن منتشر کرده بود. جان پروزر ادعا کرده بود که اپل امروز 18شهریور از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند، این در حالی است که مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ اعلام کرده بود که اپل صرفاً تا پایان امشب دعوت‌نامه رویداد سپتامبر 2020 را منتشر می‌کند. حال مشخص شده که گزارش‌های مارک گورمن تائید شده و اپل از دعوت‌نامه رویداد سپتامبر رونمایی کرده است.

اپل معمولاً در جریان کنفرانس سپتامبر هر سال از محصولات جدید سخت افزاری مهم خود نظیر آیفون و اپل واچ رونمایی می‌کند و به نظر می‌رسد امسال نیز در جریان کنفرانس 25 شهریور 1399 شاهد معرفی چنین محصولاتی از طرف شرکت اپل باشیم. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420