لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استور شناور سنگاپور یا Marina Bay Sands Store به زودی بازگشایی می‌شود

اپل استور شناور سنگاپور یا Marina Bay Sands Store به زودی بازگشایی می‌شود

اپل امروز اعلام کرد که اپل استور شناور سنگاپور را روز پنج‌شنبه ۱۰ سپتامبر، ساعت ۱۰ صبح بازگشایی می‌کند و با افتخار آن را « جاه‌طلبانه‌ترین پروژه خرده فروشی» خود نامید.

اپل استور شناور سنگاپور سومین فروشگاه خرده فروشی اپل بوده که در سنگاپور بنا شده است. شایعات حاکی از این است که این فروشگاه توسط شرکت معماری انگلیسی فاستر طراحی شده است.

اپل فروشگاه Marina Bay Sands را به شکل شناور روی آب‌های خلیج مارینا در شرق مرکز سنگاپور بنا کرده است. ساختمان این فروشگاه گنبدی شکل است و از ۱۱۴ قطعه شیشه ساخته شده که توسط قطعات «بازیک» عمودی به یکدیگر متصل شده‌اند.

شکل گنبد الهام گرفته از معبد خدایان در رم باستان است. در بخش بالای گنبد حفره‌ای وجود دارد که داخل فروشگاه را در طول روز با نور خورشید روشن می‌کند. فضای داخلی این گنبد شیشه‌ای طوری طراحی شده که موجب انعکاس نور و روشنایی چشمگیری در شب می‌شود. هم‌چنین وجود درختان در داخل این سازه زیبایی و حس خاصی ایجاد کرده است.

در اپل استور شناور سنگاپور، ۱۴۸ کارمند مشغول به کار خواهند شد که از اکثر کشورهای دنیا و تقریباً به ۲۳ زبان مختلف صحبت می‌کنند. قسمت‌هایی برای نشان دادن محصول و سالن‌هایی با دیوارهای بزرگ برای نمایش ویدیویی طراحی شده است. هم‌چنین محل همایش و گردهمایی هیئت مدیره زیر آب قرار گرفته که برای جلسات تجاری، آموزش و کنفرانس‌های خصوصی در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل اپل تیم کوک، به افتتاح اپل استور شناور در شهر سنگاپور اشاره کرده و علت ایجاد سومین فروشگاه اپل در این کشور را افزایش تعداد مشتریان در دیگر فروشگاه‌های سنگاپور بیان کرد. هر چند در شرایط همه گیری کرونا شاید تأثیری موقتی بر روی تعداد مشتریان و فروش محصولات اپل در این فروشگاه‌ها ایجاد شده باشد.

افراد باید برای بازدید روز اول از طریق صفحه وب‌سایت فروشگاه رزرو انجام دهند و قطعاً به دلیل شرایط خاص همه‌گیری کرونا استفاده از ماسک و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجباری خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373