لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید انبوه آیفون ۱۲ و ایرتگ‌های جدید اپل ماه آینده شروع می‌شود

تولید انبوه آیفون ۱۲ و ایرتگ‌های جدید اپل ماه آینده شروع می‌شود

  خبرگزاری ژاپنی Nikkei اعلام کرده که اپل در یک بازه زمانی محدود و از اواخر سپتامبر تا اوایل ماه اکتبر تولید انبوه آیفون ۱۲ را آغاز می‌کند.
این منبع خبری ادعا می‌کند که اپل قصد دارد از بین چهار مدل آیفون با پشتیبانی شبکه 5G، به تولید انبوه آیفون ۱۲ ارزان قیمت با نمایشگر ۱/۶اینچ OLED و دو لنز دوربین بپردازد. انتظار می‌رود این مدل جایگزین آیفون ۱۱ باشد که گفته می‌شود محبوب‌ترین گوشی هوشمند در سال جاری میلادی بوده است. اپل همچنین یک مدل کوچک‌تر با سایز ۴/۵ اینچ را در کنار دو مدل آیفون ۱۲ گران‌تر و رده بالا با سایز ۱/۶ و ۷/۶ اینچ با دوربین سه‌گانه تولید می‌کند. آیفون 6.7 اینچ احتمالاً بزرگ‌ترین تلفن هوشمندی است که تا به حال اپل طراحی کرده است.
این خبرگزاری همچنین ادعا می‌کند در راستای تولید انبوه آیفون ۱۲ شرکت اپل سفارش تحویل ۸۰ میلیون واحد آیفون5G را داده است؛ اما برخی منابع آگاه به نقل از خود اپل میگویند که تعداد واقعی که قرار است به مرحله تولید برسد ۷۳ تا ۷۴ میلیون واحد است و احتمالاً تولید باقی محصولات به سال ۲۰۲۱ موکول خواهد شد.
یکی دیگر از شایعات منتشر شده اخیر توسط این خبرگزاری، تولید انبوه ایرتگ‌ها است که برای ردیابی بلوتوثی برای اتصال به کلید و کیف پول طراحی شده است. بنا بر آخرین شایعات از سایت ژاپنی Mac Otakara ، ایرتگ‌ های اپل در کنار آیفون ۱۲ و اپل واچ سری ۶ همگی در یک کنفرانس مشخص که در نیمه دوم اکتبر سال جاری برگزار می‌شود، آماده معرفی خواهند شد.
جان پروسر افشاگر اپل هم خبر داده که اپل امروز یعنی ۸ سپتامبر ساعت ۹ صبح یک بیانیه مطبوعاتی به وقت شرق آمریکا را منتشر می‌کند. وی قبلاً هم اظهار کرده که اپل برنامه‌ریزی کرده که آیپد و اپل واچ جدید را در هفته جاری عرضه کند. مارک گورمن هم از بلومبرگ به برخی از شایعات شک کرده و اشاره می‌کند که خبر امروز می‌تواند درباره یک کنفرانس مجازی رسانه‌ای برای رونمایی از آیفون و اپل واچ بعدی باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420