لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه ایکس باکس سری اس رسماً تائید شد

عرضه ایکس باکس سری اس رسماً تائید شد

شرکت مایکروسافت تنها چند ساعت پس از لو رفتن بخشی از یک کلیپ تبلیغاتی، رسماً ایکس باکس سری اس را از طریق اکانت توییتری خود رونمایی کرد.

در یک توییت جدید که شرکت مایکروسافت منتشر کرده، اطلاعات مربوط به ایکس باکس سری اس در کنار قیمت آن مشخص شده است. مایکروسافت تقریباً تمام شایعات فاش شده از ویدیوی لو رفته را تائید کرد و قیمت 299 دلاری این محصول را نیز اعلام کرده است. البته این کنسول قرار است با قیمت 349 پوند در انگلستان آماده عرضه شود.

ایکس باکس سری اس نسخه ارزان قیمت‌تر کنسول بازی شرکت مایکروسافت است که باریک‌تر و با قدرت سخت افزاری پایین‌تر از ایکس باکس سری ایکس آماده عرضه به بازار می‌شود.

​جالب اینجا است که شایعات حتی پس از انتشار اطلاعات این کنسول توسط منبع رسمی مایکروسافت تمام نشده است و اکانت Walking Cat برای یک بار دیگر اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی آن را ارائه داده است. در این اطلاعات آمده که ایکس باکس سری اس از تصاویر 2K یا 1440p پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین تا 512 گیگابایت ذخیره سازی دارد و تصاویر آن 120 فریم بر ثانیه پخش می‌شود. این محصول از لحاظ سایز تا 60 درصد کوچک‌تر از ایکس باکس سری ایکس است و به کنسول مقرون به‌صرفه مایکروسافت به‌حساب میاید.

با این حساب به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت امسال تصمیم دارد تا دو محصول جدید از کنسول‌های نسل نهمی خود را با عنوان ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس معرفی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373