لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ECG به ژاپن رسید | مجوزهای لازم برای قابلیت نوار قلب اپل واچ در ژاپن صادر شد

ECG به ژاپن رسید | مجوزهای لازم برای قابلیت نوار قلب اپل واچ در ژاپن صادر شد

 قابلیت نوار قلب اپل واچ و اعلان‌های نامنظم ضربان قلب که در سری ۴ و ۵ ساعت‌های هوشمند اپل ارائه شده، به تازگی گواهی و تائیدی‌های لازم را از مقامات پزشکی کشور ژاپن دریافت کرده است.

انجمن توسعه تجهیزات پزشکی ژاپن ( JAAME ) مجوز نوار قلب اپل واچ را روز جمعه ۴ سپتامبر تائید کرد و اطلاعات آن امروز از طریق وبلاگ فناوری iphone Mania گزارش شده است. شرکت اپل با انتشار به‌روز رسانی واچ او اس، ویژگی‌ مربوطه را برای دارندگان اپل واچ در ژاپن عرضه می‌کند.
تصویب انجمن ژاپنی تجهیزات پزشکی حاصل همکاری دپارتمان قلب و عروق Ochanomizu در این کشور است و قرار است که به صورت سرپایی در اختیار برخی از بیماران قرار گیرد.

این انجمن می‌تواند با استفاده از این قابلیت و ارائه آن به کاربران و بیماران، حملات مشکوک آریتمی را ثبت کرده و جزییات بیشتری را بررسی و در اختیارشان قرار دهد.
کاربران اپل واچ سری ۴ و ۵ با گذاشتن انگشت روی دیجیتال کراون، به مدت ۳۰ ثانیه می‌توانند یک موج الکتروکاردیوگرام را ثبت و مشاهده کنند. اگر نتایج به دست آمده غیرطبیعی باشد کاربران می‌توانند این اطلاعات را به دکتر نشان داده و با بررسی به موقع متوجه مشکلات مهم‌تر شوند. در نتیجه این فرایند، روند معالجه به صورت سریع‌تر انجام شده و به شکلی آسان‌تر به درمان و رفع مشکلات قلبی رسیدگی می‌شود و از ایجاد عوارض خطرناک جلوگیری می‌کنند.
اپل قبل از اینکه روند تجاری سازی نوار قلب اپل واچ را در کشورهای مختلف آغاز کند معمولاً تائیدیِ انجمن‌های سلامت دولتی را به دست می‌آورد. هنگامی که اپل واچ سری ۴ در سال ۲۰۱۸ عرضه شد اپل تأییدیه FDA ایالات متحده را برای ارتقا عملکرد این محصول دریافت کرده بود.
همچنین انجمن دستگاه‌های پزشکی و داروسازی ژاپن ( PMDA ) در ماه ژوئن، لیستی از تولید کنندگان خارجی که امکان استفاده از محصولات آن‌ها برای تشخیص بیمارها مجاز است را به‌روز کرده بود که نام اپل نیز در میان این شرکت‌ها قرار داده شده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420