لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعاتی مربوط به تاریخ عرضه و قیمت ایکس باکس سری اس و ایکس منتشر شد

شایعاتی مربوط به تاریخ عرضه و قیمت ایکس باکس سری اس و ایکس منتشر شد

 شایعات منتشر شده حاکی از آن است که ایکس باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار و هم‌زمان با ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۴۹۹ دلار در تاریخ دهم نوامبر عرضه خواهند شد.

خبرهای منتشر شده اعلام کرده‌اند که ایکس باکس سری اس می‌تواند یکی از کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت باشد که طی پروژه لاک هارت توسعه داده شده است.

تصویر چند ثانیه‌ای منتشر شده از تبلیغ این محصول، طراحی کنسول و قیمت ۲۹۹ دلاری آن را لو داده است. ظاهراً طراحی آن شبیه دیگر کنسول ایکس باکس نسل نهمی باشد. در این میان برخی از تحلیلگران تصویر را تائید کرده ولی قیمت را نزدیک به واقعیت دانسته‌اند.
ایکس باکس سری اس احتمالاً شبیه ایکس باکس وان ایکس است ولی لوگوی قرار گرفته شده روی بدنه آن شاید تغییراتی نسبت به سری ایکس داشته باشد.
ویدیوی منتشر شده اکانت توییتری WalkingCat نشان می‌دهد که ایکس باکس سری اس از ایکس باکس سری ایکس باریک‌تر است و به راحتی زیر میزهای تلویزیون‌ قرار می‌گیرد. یک دریچه دایره‌ای در بالای آن قرار دارد که شبیه ایکس باکس وان اس بوده است.
با وجود برخی شباهت‌های ظاهری میان ایکس باکس سری اس این کنسول قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت. در ایکس باکس سری اس قدرت بالاتر CPU و عملکرد بسیار بالای SSD موجب می‌شود بازی‌های نسل بعد واقعی‌تر اجرا شوند ولی با کاهش قدرت GPU احتمالاً عنوان‌های مدرن را با رزولوشن 4K تولید نمی‌کند. از طرفی ایکس باکس وان ایکس می‌تواند بازی‌های ایکس باکس وان را با کیفیت 4K اجرا کرده ولی نمی‌تواند نسخه‌های بعدی بازی یا نسل‌های بعدی را اجرا کند.
اگر قیمت ۲۹۹ دلار دقیق باشد ایکس باکس سری اس مقرون به صرفه خواهد شد. پرسشی که مطرح می‌شود این است که سهم موفقیت و میزان توجه خریداران به ایکس باکس سری اس بیشتر است یا ایکس باکس سری ایکس که با وجود عرضه سری اس در نوامبر امیدواریم خیلی سریع‌تر به جواب سؤالمان برسیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373