لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه آیفون ۱۲ دو مرحله‌ای خواهد بود

تاریخ عرضه آیفون ۱۲ دو مرحله‌ای خواهد بود

بلومبرگ ادعا می‌کند که اپل قصد دارد با اعلام تاریخ عرضه آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ به فروش جنجالی و پر سر و صدا دست یابد. البته چالش‌های پیش رو باعث شده تا این شرکت مجبور به عرضه این محصولات طی دو مرحله باشد.

قطعاً تاریخ عرضه آیفون ۱۲ مبتنی بر نمایشگرهای OLED جدید با سایزهای ۴/۵ اینچ، ۱/۶ و ۷/۶ اینچ پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی خواهد بود. با این حال شایعات از این قرار است که اپل آیفون ۷/۶ اینچ و یک مدل از آیفون ۱/۶ اینچ رده بالاتر را با سه لنز دوربین ارائه کند و آیفون ۴/۵ اینچ و سایر آیفون‌های مدل ۱/۶ اینچ را باقیمت ارزان و مقرون به‌صرفه‌تر و همراه با دو لنز دوربین روانه بازار کند.

اما به دلیل تأخیر در تولید و توسعه دستگاه‌های آیفون ، امسال اپل با فروش جنجالی مواجه خواهد شد ولی شایعات ضد و نقیضی مبنی بر ترتیب عرضه این دستگاه‌ها وجود دارد.

دیجی تایمز قبلاً اظهار کرده بود که دو مدل آیفون ۱۲ با اندازه ۱/۶ اینچ اوایل اکتبر و دو مدل آیفون ۱۲ با سایز ۷/۶ و ۴/۵ اینچ در تاریخی دیگر عرضه خواهند شد. این نشریه تایوانی مکرراً ادعا می‌کند که دلیل تأخیر در تاریخ عرضه آیفون ۱۲ به خاطر تأمین صفحه مدار چاپی لایه‌ای در این محصولات است.

منابع آگه می‌گویند که ممکن است آیفون جدید در دو مدل ۱/۶ اینچ در گام ابتدایی و سپس دو مدل ۷/۶ و ۴/۵ اینچ در گام بعدی عرضه شوند. این مسئله به آن دلیل است که تأمین صفحه مدار اصلی SLP برای مدل ۱/۶ اینچ در ماه جولای شروع شده و سپس برای دو مدل ۷/۶ و ۴/۵ اینچ در نیمه دوم آگوست خواهد بود. 

جان پروسر افشاگر اپل اظهار می‌کند که آیفون ۱۲ در یک کنفرانس ماه اکتبر معرفی خواهد شد و ابتدا مدل‌های ارزان قیمت رونمایی خواهند شد و اندکی بعد پیش فروش آن‌ها آغاز شود. او ابراز می‌کند که آیفون ۱۲ پرو یا همان مدل گران قیمت تا نوامبر عرضه نشود.

 

جان پروسر معتقد است که بیانیه مطبوعاتی آیپد و اپل واچ امروز منتشر می‌شود. اما مارک گورمن روزنامه نگار با نفوذ بلومبرگ فکر می‌کند امروز صرفاً یک بیانیه از کنفرانس مجازی آیفون و اپل واچ منتشر خواهد شد و این رویداد در سپتامبر برگزار می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373