لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لنز دوربین آیفون ۱۲ دارای قابلیت انتقال تصویر سریع است

لنز دوربین آیفون ۱۲ دارای قابلیت انتقال تصویر سریع است

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که لنز دوربین آیفون ۱۲ دارای قابلیت انتقال تصویر با وضوح بالا در سریع‌ترین زمان ممکن است.

دیجی تایمز به نقل از منابع صنعتی آگاه در گروه تأمین کنندگان اپل اعلام کرده که لنز دوربین آیفون ۱۲ که باقابلیت انتقال تصویر با وضوح بالا و سرعت بیشتر نسبت به قبل عرضه خواهد شد. از طرفی برد مداری دوربین آیفون ۱۲ بر پایه پلیمر کریستال مایع (LCP) طراحی شده و به همین دلیل با سرعت بیشتری تصویر را انتقال می‌کند.

استفاده از این برد مدار چاپی انعطاف پذیر مبتنی بر پلیمر کریستال مایع (LCP ) در ماژول‌های لنز دوربین آیفون ۱۲ در کنار معرفی شبکه 5G با سرعت بالا در گوشی هوشمند اپل تائید شده که تائید هر دوی آن‌ها نشان از تأییدی بر افزایش پشتیبانی از اپلیکیشن‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و تصاویر زنده است. 

برای اینکه لنز دوربین آیفون ۱۲ بتواند انتقال تصویر با سرعت بالا را پشتیبانی کند، ممکن است صفحه مدار چاپی مبتنی بر پلیمر کریستال مایع ( LCP ) به طور گسترده‌ای در ماژول‌های لنز دوربین به کار رود. هم‌چنین منابع آگاه با توجه به این استدلال که برای انتقال فیلم و تصویر با وضوح بالا در برنامه‌های پخش زنده و واقعیت افزوده نیاز به‌سرعت اینترنت بالا است، ادعا می‌کنند که در کنار فناوری 5G داده‌های تصویر پیچیده خواهد شد. 

دیجی تایمز

 مدل رده بالای آیفون ۱۲ دارای لنزهای تله فوتوی بهبود یافته با بزرگنمایی ۳ برابر هستند که نسبت به لنزهای با بزرگنمایی ۲ برابر، توسعه یافته تر هستند. شایعه منتشر شده حاکی از آن است که در آیفون ۷/۶ اینچی سال ۲۰۲۰ از فناوری تثبیت کننده تصویر با تغییر سنسور استفاده خواهد کرد. همچنین در این مدل تلفن هوشمند سیستم دوربین جدیدی به کار رفته که با آن می‌توان تصاویر با کیفیت 4K را با ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کرد. این موضوع در سیستم عامل iOS 14 تائید شده است.

شایعات دیگر حاکی از این است که دوربین‌های آیفون جدید با ویژگی سه بعدی عرضه خواهند شد که شبیه ویژگی اسکنر LiDAR است که اپل در مدل آیپد پرو ۲۰۲۰ به کار برده است. فناوری LiDAR می‌تواند نقشه محیط پیرامون را از طریق اندازه گیری سرعت تابش و بازتاب نور عمق تصاویر را تشخیص دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت