لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه سیستم ضد ردیاب در آی او اس 14 به تعویق افتاد

عرضه سیستم ضد ردیاب در آی او اس 14 به تعویق افتاد

شرکت اپل به تازگی به برخی از توسعه دهندگان خود اعلام کرده که سیستم ضد ردیاب اطلاعات کاربران ارائه شده در آی او ا14 با تعویق مواجه شده و ممکن است در عرضه آن تأخیر ایجاد شود.

بر اساس گزارش وب سایت The Information شرکت اپل احتمالاً برای یک سال تعبیه این سیستم ردیاب را در سیستم عامل آی او اس به تعویق می‌اندازد و به شرکت‌های تبلیغات مهلت بیشتری برای تغییر روند کسب و کارهای خود می‌دهد.

تا پیش از این شرکت‌هایی نظیر فیس‌بوک که درآمد خود را از طریق نمایش تبلیغات هوشمند به کاربران دریافت می‌کنند از تصمیم اپل برای ارائه قابلیت ضد ردیابی در آی او اس 14 انتقال کرده بودند. این مسئله تا جایی جدی شد که مارک زاکربرگ بنیان گذار و مدیر عامل اجرایی فیس‌بوک طی سخنانی از ضمن انتقاد از اپل اعلام کرده بود که این قابلیت درصد قابل توجهی از درآمد فیس‌بوک از پلتفرم آیفون و آیپد را کاهش می‌دهد.

حال شرکت اپل به خاطر درخواست‌های انجام شده اقدام به تعویق روند عرضه این قابلیت در سیستم عامل آی او اس 14 گرفته است.

البته Eric Seufert از تحلیلگران صنعت تبلیغات اعلام کرده که تطابق پیدا کردن با این ابزارهای جدید ضدریاب برای توسعه دهندگان پلتفرم‌های تبلیغاتی غیرممکن است و این شرکت‌ها در صورت پشتیبانی اپل از قابلیت یاد شده تمام درآمد خود را از دست خواهند داد.

استدلال اپل در این میان بر این مبنا است که کاربران باید در صورت تمایل و با علم به اینکه در حال ردیابی شدن هستند، تبلیغات شرکت‌های مختلف را مشاهده کنند که این مسئله کسب و کار تمامی شرکت‌های تبلیغاتی را به گونه‌ای خاص از بین خواهد برد. این مسئله در نهایت ممکن باعث تغییر مدل کسب و کاری فیس‌بوک و شرکت‌های مشابه شود. با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت توانسته‌اند برای مدت زمانی مشخص از اپل به‌عنوان یکی از توسعه دهندگان و صاحبان پلتفرم‌های موبایل مهلت بگیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373