لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک نمونه ابتدایی اپل واچ در قالبی به شکل آیپاد نانو پنهان شده بود

یک نمونه ابتدایی اپل واچ در قالبی به شکل آیپاد نانو پنهان شده بود

یک کاربر توییتر، تصاویر قالب و جعبه محافظ نمونه ابتدایی اپل واچ را منتشر کرده که نشان از پنهان کردن آن در قالبی شبیه به آیپاد نانو دارد.

عکس‌های منتشر شده یک نمونه ابتدایی اپل واچ با بدنه فولاد ضد زنگ را نشان می‌دهد که داخل یک قالب محافظ سیلیکونی قرار گرفته و یک شماره سریال اصلاح شده روی آن ثبت شده است. اپل نمونه‌ ابتدایی و در حال آزمایش این محصول را در یک قاب ضخیم محافظ قرار داده بود تا با این ترفند مانع لو رفتن طرح اصلی می‌شود.

نکته جالب توجهی که از این شیوه پنهان‌کاری اپل می‌توان متوجه شد، این است که قالب محافظ نمونه ابتدایی اپل واچ شباهت زیادی به آیپاد نانو نسل سوم دارد که حتی رابط چرخشی نیز در آن طراحی شده بود. البته این شیوه زیرکانه اپل باعث شد تا ظاهر این محصول تا پیش از رونمایی برای کاربران لو نرود و تیم مهندسی این شرکت بتوانند برای مدت زمانی طولانی این محصول را مورد تست و بررسی قرار دهند. 

 واقعیت این است که نمونه ابتدایی اپل واچ با قاب و بدنه آیپاد نانو کاملاً متناسب بوده است و به همین دلیل با استفاده از این روش طرح اپل واچ قبل از عرضه به شکل اسرار آمیزی مخفی شد و هیچ خبری از آن به بیرون درز نکرد.

قبل از عرضه محصول اصلی، نمونه ابتدایی اپل واچ برای آزمایش توسط تیم مهندسی اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه داخل یک جعبه مقوایی با علامت «محرمانه اپل» و همراه با چند هشدار دیگر در مورد استفاده غیرمجاز تحویل تیم مهندسی شده بود.

همچنین این عکس‌ها تفاوت بسیار کمی نسبت به نمونه‌های ابتدایی اپل واچ‌های امروزی دارند. البته این تصاویر هیچ‌گونه اطلاعات مفید دیگری از نمونه ابتدایی ارائه نمی‌دهند. 

 

روند معمول بر این است که اپل با استفاده از روش‌های خاص و منحصر به فرد، توسعه محصولاتش را قبل از عرضه آن‌ها به بازار انجام می‌دهد. البته نمونه‌های ابتدایی این دستگاه دستگاه‌ها توسط کلکسیونرها به گرمی مورد استقبال قرار می‌گیرند و گاهی اوقات هم در وب سایت‌های حراج آنلاین یا در میان گزینه‌های بازیافتی این دستگاه‌ها ظاهر می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373