لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مارک گورمن: اپل تاریخ برگزاری کنفرانس آیفون ۱۲ را این هفته اعلام می‌کند

مارک گورمن: اپل تاریخ برگزاری کنفرانس آیفون ۱۲ را این هفته اعلام می‌کند

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ در توییتر خود گفته که اپل روز گذشته تصمیم خود برای مشخص کردن تاریخ برگزاری کنفرانس آیفون ۱۲ را گرفته است.
در کنفرانس آیفون ۱۲ انتظار می‌رود که اپل در کنار معرفی آیفون جدید، محصولات سخت افزاری جدیدتری مثل اپل واچ و جزییات بیشتر مربوط به سیستم عامل iOS 14 و watchOS7 را ارائه دهد.
توییت گورمن پیرو یک پست از افشاگر معروف اپل، جان پروسر است که ادعا می‌کرده سه شنبه ۸ سپتامبر، اپل یک رویداد خبری را برگزار خواهد کرد. گورمن البته ادعای معرفی محصولات سخت افزاری جدید اپل در این هفته را تکذیب کرده و در عوض احتمال اعلام بیانیه برگزاری کنفرانس آیفون ۱۲ و اپل واچ را تائید کرده است.

من از شایعات مربوط به محصولات جدید اپل در این هفته خیلی هیجان زده نخواهم شد. احتمالاً فکر می‌کنم یک اعلامیه (مجازی) درباره کنفرانس آیفون ۱۲ و اپل واچ در سپتامبر منتشر خواهد شد.

جان پروزر

اپل معمولاً برای برگزاری رویدادها، دعوت نامه‌ها را تقریباً دو تا یک هفته قبل از برگزاری کنفرانس ارسال می‌کند، که البته با وجود همه گیری کرونا کنفرانس آیفون ۱۲ مثل WWDC 2020 ( کنفرانس توسعه دهندگان اپل در سال ۲۰۲۰) ، قطعاً به طور آنلاین برگزار خواهد شد و نیازی به ارسال دعوت نامه نخواهد بود. اگر اپل تاریخ کنفرانس آیفون ۱۲ را در تاریخ ۸ سپتامبر اعلام کند به این معنی است که کنفرانس واقعی تقریباً در تاریخ ۲۲ سپتامبر برگزار خواهد شد.

حتی اگر کنفرانس آیفون ۱۲ طبق معمول برنامه‌های همیشگی اپل در سپتامبر برگزار شود شایعات نشان داده است که آیفون ۱۲ تا اکتبر عرضه نخواهد شد. از طرفی انتظار می‌رود خبر عرضه آیفون جدید به همراه اپل واچ جدید اعلام شود. خبر انتشار آیپد جدید ، اپل تی وی جدید، هوم پاد کوچک‌تر، ایر تگ‌ها، و هدفون‌های بالای گوش از دیگر شایعاتی است که به گوش می‌رسد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420