لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Jon Prosser شایعه کنفرانس خبری اپل برای فردا را تائید کرد

Jon Prosser شایعه کنفرانس خبری اپل برای فردا را تائید کرد

روز گذشته بود که شایعاتی در مورد تصمیم اپل برای رونمایی از محصولات جدید در سه شنبه منتشر شد و حالا Jon Prosser ادعا کرده که این شایعه صحت دارد و به احتمال زیاد فردا بخشی از محصولات جدید اپل رونمایی می‌شوند.

Jon Prosser که در طول چند ماه گذشته با افشای شایعات مختلف در مورد محصولات اپل خیلی شناخته شده است، حالا در توییت جدید خود توضیح داده که اپل برای برگزاری یک رویداد خبری در 8 سپتامبر، معادل 18 شهریور برنامه ریزی کرده است، با این حال این رویداد هنوز به صورت رسمی تائید نشده است. البته او در پایان توییت خود اعلام کرده که در آینده اطلاعات بیشتری را در مورد این رویداد از طریق توییتر منتشر می‌کند.

تا پیش از این، Jon Prosser اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر 2020 میلادی از محصولاتی نظیر اپل واچ و آیپد رونمایی کند و حالا این گزارش‌ها از طرف خود او تائید شده است. روز گذشته نیز اکانت اینستاگرامی Apple Design مطابق با شایعات پیشین مطرح شده توسط Jon Prosser تائید کرده بود که شرکت اپل روز سه شنبه رویدادی ویژه را برگزار می‌کند.

با وجود این مسئله شرکت اپل هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از برگزاری یک رویداد جدید در سپتامبر ارائه نداده است و معلوم نیست که این رویداد قرار است در چه زمانی برگزار شود. شرکت اپل در طول سه سال گذشته در روزهای 12 و 10 سپتامبر رویدادهای خود برای رونمایی از آیفون‌های جدید را برگزار کرده بود. این شرکت معمولاً یک هفته پیش از برگزاری هر رویداد دعوت‌نامه‌های مربوط به آن را منتشر می‌کند، اما این شرکت در طول یک یا دو هفته پیش هیچ اطلاعاتی از برگزاری رویداد جدید منتشر نکرده و معلوم نیست که این رویداد در چه زمان برگزار خواهد شد.

گفتنی است که مارک گورمن گزارشگر بلومبرگ نیز ادعاهایی را در مورد برگزاری رویدادی جدید در روز سه شنبه از طرف اپل تایید کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420