لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تست اینترنت استارلینک با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه انجام شد

اولین تست اینترنت استارلینک با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه انجام شد

ایلان ماسک با پروژه استارلینک قرار است اینترنت ماهواره‌ای را به سراسر جهان بفرستد و حالا اولین تست اینترنت استارلینک نشان از سرعت 100 مگابیت بر ثانیه دارد.

البته این سرعت هنوز به میزان مورد انتظار اسپیس ایکس نرسیده و این شرکت در تلاش است تا سرعت اینترنت را با استفاده از تجهیزات بهبود یافته تر افزایش دهد. در حال حاضر نزدیک به 12 هزار ماهواره طی پروژه استارلینک به مدار زمین ارسال شده‌اند و کاربران سرویس اینترنت بین‌المللی این سرویس قرار است روی زمین امکانات ارتباطی را از طریق آن‌ها بگیرند.

پس از این تست اسپیس ایکس قرار است 700 ماهواره دیگر را نیز به مدار زمین بفرستد که 400 ماهواره آن نیز از همین حالا در مرحله ابتدایی علمیانی شدن هستند. بر اساس گفته‌های ایلان ماسک، این پروژه نیاز به 800 ماهواره دیگر دارد که هر یک از آن‌ها قرار است امکاناتی ویژه را داشته باشند که هر یک از آن‌ها توسط کارکنان اسپیس ایکس مورد تست دانلود قرار خواهند گرفت.

اینترنت استارلینک قرار است در آینده نزدیک امکان دریافت اینترنت ماهواره‌ای را در سراسر جهان برای کاربران فراهم کند که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت سریع در هر کجای دنیا به سرویس اینترنت دسترسی داشته باشند.

این سرویس قرار است در بسیاری از کشورهای جهان راه اندازی شود و سرعت بسیار بالایی را به کاربران ارائه دهد. هر چند که سرعت تست اولیه این پروژه برابر با 100 مگابیت بر ثانیه بوده، اما مدیران این پروژه اعلام کرده‌اند که سرعت دانلود آن قرار است به 100 مگابایت بر ثانیه برسد. این ادعا توسط اکانت توییتری رسمی اسپیس ایکس نیز تائید شده است و در آینده می‌تواند حتی با سرویس‌های منطقه‌ای نظیر 5G یا همان نسل پنجم ارتباطات سیار هم رقابت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373