لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل سه شنبه از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند؟

آیا اپل سه شنبه از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند؟

شایعات بسیاری تائید کرده‌اند که شرکت اپل برخلاف سال‌های گذشته تصمیمی برای معرفی آیفون 12 در ماه سپتامبر ندارد و حالا گزارشی از احتمال تصمیم این شرکت برای رونمایی از برخی از محصولات در روز سه شنبه 18 شهریور منتشر شده است.

اکانت اینستاگرامی Appledesign در گزارشی کوتاه اعلام کرده که شرکت اپل در روز هشتم سپتامبر 2020 ساعت 11 به وقت شرق آمریکا که معادل سه شنبه 18 شهریور ساعت 10.30 شب از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. این اکانت توییتری اعلام کرده که محصولات معرفی شده در روز سه شنبه شامل آیپد ایر 4، اپل واچ سری 6 و ایرپاد استودیو هستند. 

این ادعا در حالی مطرح شده که بسیاری از گزارش‌های منتشر شده از زنجیره‌های تأمین شرکت اپل حاکی از آن است که اپل واچ سری 6 قرار است هم‌زمان با آیفون 12 رونمایی شود که این مسئله تائید کننده معرفی اپل واچ سری 6 در ماه اکتبر سال جاری میلادی خواهد بود.

از طرف دیگر، اپل هنوز به صورت رسمی دعوت‌نامه‌های مربوط به رونمایی از محصولات جدید خود را ارائه نداده است. این در حالی است که اپل دست کم یک هفته قبل‌تر از برگزاری رویدادها، دعوت‌نامه مربوط به آن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با توجه به این موضوع، حتی اگر شایعه یاد شده درست هم باشد، شرکت اپل به احتمال زیاد بدون رویداد این محصولات را رونمایی و معرفی خواهد کرد.

البته شایعه مطرح شده هنوز به طور کامل تائید یا رد نشده است و با توجه به این موضوع باید تا روز سه شنبه صبر کرد و دید آیا اپل از اپل واچ سری 6 در کنار آیپد 2020 و ایرپاد استودیو رونمایی می‌کند تا هنوز کاربران باید برای دیدن محصولات جدید اپل منتظر باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420