لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار ششمین نسخه macOS Big Surبتا برای توسعه دهندگان

انتشار ششمین نسخه  macOS Big Surبتا برای توسعه دهندگان

اپل ششمین نسخه macOS Big Sur بتا را در تاریخ سوم سپتامبر برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

شرکت اپل ششمین نسخه macOS Big Sur بتا را دو هفته بعد از انتشار پنجمین نسخه بتا و با گذشت بیش از دو ماه از آخرین به روز رسانی در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2020 رونمایی کرد. این نسخه را می‌توان از طریق مرکز توسعه دهندگان اپل دانلود کرد و بعد از دریافت، آن را از طریق System Preferencesبه روز رسانی کرد.
macOS Big Sur بتا طراحی جدیدی را برای رابط کاربری سیستم عامل Mac مورد استفاده قرار داده است. در طراحی جدید گوشه‌های پنجره‌ها حالت انحنای بیشتری داشته و در آیکون داک و سیستم صوتی تغییراتی ایجاد کرده که علیرغم ایجاد ظاهر سبک و مدرن، برای کاربران کامپیوترهای مک بسیار آشنا است.
از جمله تغییرات جذاب دیگری هم که در این نسخه اعمال شده می‌توان به طراحی دوباره مرکز نوتیفیکیشن‌ها با اندازه‌های متفاوت و گروه‌بندی اعلان‌ها اشاره کرد که از آن طریق کاربران اطلاعات دقیق‌تری را از آنچه در حال رخ دادن است، دریافت خواهند کرد. از طرف دیگر بهینه سازی مرورگر سافاری به بهبود عمر باتری کمک کرده که باعث بهتر شدن تجربه کاربری می‌شوند.
طراحی جدید تب‌ها و ویژگی ترجمه خودکار، افزونه‌های جدید که به کروم و فایرفاکس اضافه شده و انتقال آن‌ها به مرورگر سافاری از جمله ویژگی‌های جالب توجه macOS Big Sur بتا است. قابلیت جذاب دیگر مربوط به حریم خصوصی است که به کاربر اجازه شناسایی ردیاب‌های مسدود شده توسط مرورگر سافاری را هنگام بازدید از وب سایت‌ها می‌دهد. همچنین تغییرات قبال توجهی در برنامه‌های Apple Maps مثل لیستی از جاذبه‌های قابل توجه، رستوران‌ها و ایجاد ابزار بهتری برای روتوش عکس‌ها و غیره در طراحی جدید جایگزین شده است.

در آینده قرار است اپ استور macOS Big Sur از طریق اطلاعات واضح‌تری را برای هر یک از برنامه‌ها ایجاد کند که به درک و انتخاب راحت‌تر هر یک از آن‌ها توسط کاربر کمک خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373