لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت اپل چهارمین واچ او اس ۷ بتا عمومی را منتشر کرد

شرکت اپل چهارمین واچ او اس ۷ بتا عمومی را منتشر کرد

 شرکت اپل چهارمین واچ او اس ۷ بتا را یک هفته بعد از انتشار نسخه سوم و چند روز بعد از نسخه جدید بتا برای توسعه دهندگان، در تاریخ سوم سپتامبر منتشر کرد. واچ او اس ۷ بتا را می‌توان با عضویت در وب‌سایت رسمی تست کنندگان بتای عمومی اپل دانلود کرد.

با این وجود به کاربران توصیه می‌شود تا نسخه نهایی واچ او اس ۷ را نصب کنند، زیرا باگ‌های موجود در نسخه‌های بتا ممکن است پس از مدتی باعث ایجاد اختلال در روند کاربری شوند. ضمناً هیچ راهی برای داون گرید به واچ او اس ۶ وجود ندارد که این مسئله باعث دردسرهای زیادی خواهد شد. واچ او اس ۷ در اپل واچ سری 3 ، سری ۴ و ۵ قابل نصب است و کاربران اپل واچ سری ۱ و سری ۲ از آن بی‌بهره هستند.

واچ او اس ۷ بتا با ویژگی ردیابی خواب به روز رسانی شده است. کاربران با استفاده از این ساعت هوشمند، می‌توانند زمان خواب را اندازه گیری کنند. این ویژگی در کنار خصوصیت wind Down زمان مناسب برای خواب را تنظیم می‌کند تا هنگام شب کاربران راحت‌تر راحت‌تر بخوابند.

اپل واچ همچنین از طریق لرزش‌های هپتیک اطلاعاتی درباره آب و هوا و میزان عمر باتری را به کاربران ارائه می‌دهد. اپل واچ با قابلیت تشخیص شستن دست، به طور خودکار و طی دریافت صدای آب و حرکت دست‌ها شروع به اندازه گیری زمان برای مدت ۲۰ ثانیه می‌کند. این اندازه گیری زمانی به شستن دست‌ها در همه گیری کرونا کمک می‌کند که البته بسیار حائز اهمیت است،. به این ترتیب شما مطمئن می‌شوید که برای شستشوی دست‌ها مدت زمان توصیه شده را رعایت کرده‌اید.

ویژگی‌ جذاب دیگر واچ او اس ۷ امکان اشتراک گذاشتن واچ فیس با دیگران است که از آن طریق می‌توانید واچ فیس جدید را از اپ استور، مسیج، ایمیل، وب سایت و راه‌های دیگر به اشتراک بگذارید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373