لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برادکام هم تأخیر در عرضه تراشه ارتباطی تعبیه شده در آیفون ۱۲ را تائید گرد

برادکام هم تأخیر در عرضه تراشه ارتباطی تعبیه شده در آیفون ۱۲ را تائید گرد

شرکت برادکام تائید کرده که تراشه خود که قرار است در آیفون ۱۲ تعبیه شود را با تأخیر عرضه خواهد کرد و بنا بر باور تحلیلگران تا سه ماهه آخر سال جاری میلادی عرضه آن به تعویق میافتد.
بنابر گزارش منتشر شده از موسسه خبری بین‌المللی رویترز که تاییدی بر گزارش‌های پیشین است، شرکت برادکام خبر تأخیر در عرضه تراشه خود را تائید کرده است. شاید این مسئله در کنار تأثیر بدون شک همه گیری کرونا از دلایل اصلی تأخیر عرضه آیفون ۱۲ باشد و شاید هم دلایل مهم دیگری در این تأخیر دخیل باشند.
در ماه ژوئن امسال مدیر عامل شرکت برادکام«هوک تن» در یکی از مصاحبه‌های خود درباره «تأخیر در چرخه تولید محصولات اصلی» در یک شرکت «تلفن همراه در آمریکای شمالی» اشاره‌ داشت. اگرچه او به طور واضح نام اپل را به کار نبرد، ولی به گفته بلومبرگ گفته های هوک تن به اپل اشاره داشته است. این جمله مدیر عامل برادکام می‌تواند تأییدی بر کسب سهم بالای بازار محصولات هوشمند توسط اپل در آمریکای شمالی باشد. هر چند اپل مدت‌هاست که به شکلی قدرتمندانه این سهم را از آن خود کرده است.
اوایل امسال هم مدیر مالی شرکت اپل اظهار کرد که آیفون‌های جدید دیرتر از تاریخ معمول عرضه خواهند شد. البته او هم با صراحت تاریخ دقیق عرضه را نگفته است ولی با اشاره به اینکه آیفون‌های جدید با تأخیر چند هفته‌ای نسبت به قبل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، این موضوع را تائید کرده که این محصولات احتمالا در اکتبر 2020 آماده عرضه خواهند شد.
از آنجا که در سال ۲۰۱۹ برادکام یک پنجم از درآمدش را از راه فروش تراشه ارتباطی تلفن همراه برای اپل تأمین کرده، این موضوع میتواند مهر تاییدی بر شایعات مربوط به احتمال عرضه نشدن آیفون ۱۲ در ماه جاری باشد.

گزارش‌های منتشر شده اخیر بر عرضه اپل واچ سری 6 در کنار آیفون 12 در ماه اکتبر تاکیید دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420