لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتقاد توسعه دهندگان ژاپنی از فرایند تائید اپلیکیشن‌ها در اپ استور

انتقاد توسعه دهندگان ژاپنی از فرایند تائید اپلیکیشن‌ها در اپ استور

 پس از درگیری‌های میان اپل و اپ استور در مورد تائید اپلیکیشن‌ها در اپ استور حالا توسعه دهندگان ژاپنی علیه سیاست‌های این شرکت اعتراض کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، تعدادی از توسعه دهندگان ژاپنی فعال در حوزه ساخت بازی‌های موبایل از تصمیم اپل برای دریافت کمیسیون 30 درصدی فروش محصولات نرم افزاری در اپ استور و سرویس‌های دیگر انتقاد کرده‌اند. این توسعه دهندگان ادعا کرده‌اند که با اعتراض به اپل تصمیم دارند تا صدای دیگر افراد شبیه به خود باشند.

در بیانیه‌ای که توسعه دهندگان در این مورد منتشر کرده‌اند، از فعالیت اپیک و مبارزه حقوقی این شرکت علیه اپل حمایت شده است و استودیوهای بزرگ ژاپنی درزمینهٔ توسعه اپلیکیشن‌ها نیز درخواست شده تا این موضوع را پیگیری کنند. این بیانیه با لحنی تند منتشر شده و طی آن اپل به زورگویی و اجبار توسعه دهندگان از دستورالعمل‌های مربوطه متهم شده است.

بر اساس ادعای این توسعه دهندگان ژاپنی، شرکت گوگل فرایند آسان‌تری برای انتشار اپلیکیشن‌ها در پلی استور دارد و امکان بهتری برای ارتباط با بخش پشتیبانی دارد. برخی از توسعه دهندگان حتی پلی استور را به خاطر قانون آسان‌تر، با لقب «نجات دهنده مردود شدگان آی او اس» می‌شناسند.

اپل برای قبول اپلیکیشن‌ها در آی او اس شرایط سختی را ایجاد کرده است و این موضوع باعث اعتراض بسیاری از توسعه دهندگان در سراسر جهان شده، با این حال اعتراض از شرایط موجود برای توسعه دهندگان ژاپنی پر سر و صداتر بوده است. Makoto Shoji مؤسس شرکت PrimeTheory از مهم‌ترین توسعه دهندگان اپلیکیشن در ژاپن حتی پیشنهاد داده تا توسعه دهندگان دیگر برای آی او اس اپلیکیشن نسازند و از این پس به طور کامل این پلتفرم را نیز فراموش کنند.

این در حالی است که شرکت اپل در حال حاضر هیچ پاسخی در برابر فعالیت‌های توسعه دهندگان و اعتراض‌ها نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373