لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نبض بازار ساعت هوشمند همچنان در مشت اپل

نبض بازار ساعت هوشمند همچنان در مشت اپل

بر اساس گزارش موسسه تحلیلی Canalys بازار ساعت هوشمند و سایر پوشیدنی‌های هوشمند در آمریکای شمالی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ سهم شرکت اپل بوده است. بر این اساس بازار اپل واچ در بازه یاد شده بسیار پر رونق بوده است.
شرکت اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ با فروش ۲/۳ میلیون واحد اپل واچ، سهم ۶/۳۷ درصدی بازار ساعت‌های هوشمند و دیگر پوشیدنی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. این در مقایسه با سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ رشد ۹ درصدی داشته است. شرکت‌های فیت بیت، Garmin و سامسونگ برای فروش این محصولات هوشمند در رده پایین‌تر از اپل قرار دارند.

دیگر شرکت های تولید کننده پوشیدنی‌های هوشمند در آمریکای شمالی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ رشد ۱۰ درصدی را تجربه اند؛ در حالی که ارزش بازار اپل واچ نسبت به سال قبل تغییری نکرده است. رونق ردیاب‌های فعالیت‌های ورزشی و سلامتی ارزان قیمت نشان می‌دهد که میانگین قیمت فروش یک پوشیدنی هوشمند تا ۱۱ درصد کاهش یافته است. این مسئله به آن معنا است که میانگین قیمت چنین محصولاتی به ۲۳۵ دلار رسیده است.

با این وجود اپل واچ سری ۵ در رده پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند آمریکا است که با فروش اپل واچ سری ۴ در سال گذشته یکسان بوده است. از طرفی تقاضا برای اپل واچ سری ۳ همچنان رشد ۳۰ درصدی داشته است.

 تحقیقات IDC به‌طور مشابهی نشان می‌دهد که اپل همچنان به تصاحب بازار پوشیدنی‌های هوشمند جهان ادامه می‌دهد. در این میان آمریکای شمالی یکی از دو منطقه‌ای است که رشد تقاضای مداوم برای خرید پوشیدنی‌های هوشمند باگذشت هر فصل مالی افزایش پیدا می‌کند.

موسسه تحلیلی Canalys پیش بینی می‌کند با ورود به سال ۲۰۲۱ دستگاه‌های هوشمند در حوزه پزشکی قابلیت‌های بیشتری را دریافت می‌کنند. بر این اساس بین دستگاه‌های تناسب اندام موجود در بازار و دستگاه‌های پیشرفته‌تر برای ردیابی سلامتی، تمایز قابل ملاحظه‌ای ایجاد خواهد شد. اپل واچ سری ۶ که به‌زودی عرضه می‌شود احتمالاً با ایجاد ویژگی‌های ردیابی سلامت جدید مثل ردیابی اکسیژن خون شامل آماده عرضه به بازار می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373