لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید ایرپاد ۳ و مدل جدید اپل واچ به نقل از شرکت‌های تأمین کننده اپل

تولید ایرپاد ۳ و مدل جدید اپل واچ به نقل از شرکت‌های تأمین کننده اپل

بر اساس گزارش دیجیتایمز تولید ایرپاد ۳ و دو مدل جدید اپل واچ توسط هلدینگ ASE، عضو تأمین کنندگان شرکت اپل آغاز شده است.

به نقل از منابع آگاه تولید ایرپاد ۳ بر عهده هلدینگ ASE از تأمین کنندگان اپل خواهد بود و این محصول در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. از طرف دیگر در گذشته توسط تحلیلگر سرشناس اپل، مینگ چی کو پیش بینی شده که در نیمه اول سال آینده عرضه خواهد شد.

شایعات متناقضی وجود دارد، مبنی بر اینکه تولید ایرپاد ۳ یا ایرپادهای جدید بر مبنای همان طراحی ایرپادهای پرو است که شامل قسمت روکش های داخل گوش و بدنه کوتاه‌تر از گوش خواهد بود.

اوایل این هفته دو تن از خبرنگاران بلومبرگ «مارک گورمن و دبی وو» گزارش کردند که اپل واچ جدید جایگزین اپل واچ سری ۵ و ۳ خواهد بود که با مدل‌های ارزان قیمت آن دارای ردیاب تناسب اندام بوده و با برندهای سرشناسی نظیر فیت بیت رقابت خواهد کرد.

در حالی که مدل‌های جدید اپل واچ معمولاً در سپتامبر معرفی می‌شوند شایعات منتشر شده مبنی بر این است که اپل واچ سری ۶ احتمالاً در اکتبر امسال رونمایی خواهد شد. ویژگی‌های شایعه شده شامل یک پردازشگر جدید S6 برای بهبود عملکرد اپل واچ، توسعه قابلیت ردیابی سلامت مثل ردیابی اکسیژن خون و سرعت بیشتر در ارتباط وای فای و تلفن همراه است.

شایعات دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه اپل چندین محصول در خط تولید خود دارد که شامل آیپد ایر ۸/۱۰ اینچ با یک نمایشگر بدون حاشیه مثل آیپد پرو، یک هوم پاد کوچک‌تر، هدفون‌های ایرپاد بالای گوش، یک تلویزیون اپل جدید و سیستم مربوط به ردیابی ایرتگ است. این در حالی است که تعدادی از این محصولات احتمالاً تا پایان ۲۰۲۰ منتشر خواهند شد که البته با توجه به همه گیری کرونا زمان بندی خیلی دقیق و مشخص ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420