لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوالکام با تراشه‌های جدید خود به رقابت ایرپاد پرو می‌رود

کوالکام با تراشه‌های جدید خود به رقابت ایرپاد پرو می‌رود

 شرکت کوالکام تلاش دارد تا با استفاده از فناوری‌های جدید خود در تولید تراشه‌های کاربردی هندزفری‌های تمام بی‌سیم با قابلیت نویز کنسلیشنتولید کند و با ایرپاد پرو رقابت کند.

کوالکام روز پنجشنبه از هندزفری‌های تمام بی‌سیم خود رونمایی کرد که از فناوری حذف نویز مشابه با ایرپاد پرو بهره می‌برد. این محصول بر اساس ادعای کوالکام «دارای فناوری نوین طراحی شده برای بهبود تجربه کاربری از هندزفری‌های دارای سیستم حذف نویز اکتیو» است.

این فناوری تا پیش از این نیز در ایرپاد پرو توسط شرکت اپل رونمایی شده بود که بر اساس ادعای کوالکام می‌تواند تا 200 بار در هر ثانیه فعالیت‌های اکتیو برای حذف نویز داشته باشد. این هندزفری‌ها قرار است دارای اکولایزر متغیر بر حسب شرایط باشد و به صورت خودکار صدای خروجی را بر حسب شرایط تغییر دهد.

کوالکام در حقیقت با معرفی این محصول تلاش دارد تا قابلیت‌هایی مشابه با ایرپاد پرو را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهد. بر این اساس مشخص شده که این هندزفری‌های بی‌سیم قرار است بر حسب وضعیت و حالت گوش کاربر نیز تغییراتی ویژه داشته باشند و از آن طریق کاربران بتوانند به شکل بهبود یافته تر امکان گوش کردن به محتوای صوتی مختلف را داشته باشند.

در حال حاضر بسیاری از هندزفری‌های بی‌سیم دارای سیستم حذف نویز اکتیو عادی هستند و تنها محصول پیشرفته در این زمینه شامل ایرپاد پرو می‌شود.

کوالکام البته هنوز محصولی مشخص را رونمایی نکرده و صرفاً از تصمیم خود برای به کار گیری این فناوری جدید در تولید انبوه یک هندزفری تمام بی‌سیم رونمایی کرده است. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که شرکت کوالکام در آینده نزدیک با همکاری شرکت‌های تولید کننده محصولات مشابه محصولی کاربردی و مشابه را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373