لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش ایرپاد پرو در پایان سال ۲۰۲۰ با ایرپاد نسل دوم برابر خواهد شد

فروش ایرپاد پرو در پایان سال ۲۰۲۰ با ایرپاد نسل دوم برابر خواهد شد

دیجی تایمز با اطلاع از منابع آگاه اشاره می‌کند که احتمالاً فروش هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد پرو و ایرپاد نسل دوم تا پایان سال ۲۰۲۰ برابر شوند.

متن گزارش به این شرح است: 

فروش ایرپاد پرو از زمانی عرضه در اکتبر ۲۰۱۹ پیوسته در حال رشد بوده و احتمالاً تا پایان ۲۰۲۰ با فروش ایرپاد۲ برابر می‌شود. منابع آگاه می‌گویند که این اتفاق یک پیشرفت دلگرم کننده برای تأمین کنندگان این محصول به شمار میاید که شامل Nan Ya PCB و دیگر سازندگان کره‌ای میشوند. 

دیجی تایمز

با وجود اینکه قیمت ایرپاد پرو بیشتر از ایرپاد نسل دوم است ولی فروش ایرپاد پرو برابر با فروش ایرپاد۲ شده است. اپل هفت ماه بعد از عرضه ایرپاد نسل دوم و ارتقا یافته خود، از ایرپاد پرو که مجهز به قابلیت های پیشرفته‌تر از ایرپادهای معمولی است رونمایی کرد. ویژگی‌های متمایز کننده‌ای که در ایرپاد پرو تعبیه شده عبارت‌اند از: طراحی کاملاً جدید متناسب با گوش، حذف صدای فعال، بهبود کیفیت صدا و مقاومت نسبت ‌به آب و رطوبت.

به‌ هر حال افزودن این ویژگی‌های جدید با افزایش قیمت همراه شده است. قیمت ایرپاد پرو ۲۴۹ دلار بوده که در مقایسه با ایرپاد نسل دوم با قیمت ۱۵۹ دلار کاربران را از خرید مأیوس نکرده است. طبق تحقیقات موسسه کانترپویینت اپل سهم فروش نیمی از هدفون‌های تمام بی‌سیم را در سال ۲۰۱۹ از آن خود کرده و انتظار می‌رود امسال نیز فروش این محصولات به ۸۲ میلیون واحد برسد.
بنا بر اظهارات مینگ چی کو تحلیل گر اپل که اغلب پیش بینی‌هایش درست از آب در می‌آید اپل در حال کار روی نسل دوم ایرپاد پرو است که تا سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ و سه ماهه اول ۲۰۲۲ به تولید انبوه خواهد رسید. از طرفی قرار نیست هیچ نسخه‌ای از ایرپاد پرو تا پایان ۲۰۲۰ یا ابتدای ۲۰۲۱ میلادی تولید شود.
کو همچنین اشاره کرده اپل در تلاش برای تولید نسل سوم ایرپادهای ارزان قیمت خود است که برای عرضه آن در نیمه اول سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی کرده است.

انتظار می‌رود ایرپاد جدید طرحی شبیه ایرپاد پرو داشته و به لطف سیستم تراشه های داخلی خود ویژگی‌های صوتی را با یدر قالب یک دستگاه کوچک و فشرده ارائه دهد.

ضمناً کاربرانی که ایرپاد دو و ایرپاد پرو را در اختیار دارند میتوانند منتظر انتشار رسمی macOS Big Sur و iOS 14 نیز باشند در حالی که ایرپاد ۲ و ایرپاد پرو در این نسخه ها مجهز به قابلیت های بیشتری نظیر پشتیبانی از صدای سه بعدی خواهند شد و میتوان از طریق آنها به طور خودکار بین دو دستگاه مختلف اپل سوئیچ کرد. این مسائله به آن معنا است که برای مثال پس از اتمام مکالمه با آیفون و شروع به دیدن فیلم از آیپد، ایرپاد به طور خودکار از گوشی روی آیپد سوئیچ می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420