لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه اپل واچ سری 6 به ماه اکتبر موکول شد

عرضه اپل واچ سری 6 به ماه اکتبر موکول شد

گزارش‌ها و شایعات منتشر شده حاکی از آن است که تاریخ عرضه اپل واچ و آیفون از سپتامبر به اکتبر موکول خواهد شد.

دعوت‌نامه مربوط به تاریخ برگزاری مراسم عرضه اپل واچ و سایر محصولات پاییزی اپل احتمالاً کمی تغییر می‌کند این در حالی است که مدل‌های جدید آیفون و اپل واچ معمولاً در رویداد سپتامبر رونمایی می‌شوند. با این حال بعید به نظر می‌رسد که اپل در سپتامبر امسال یک رویداد حضوری برای معرفی آیفون و سایر محصولات برگزار کند؛ مگر اینکه رویداد مربوطه با حضور گروه کوچکی از روزنامه نگاران باشد. اپل احتمالاً همانند کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۰ که در ژوئن و به شکل آنلاین برگزار شد، مجبور خواهد بود تا معرفی محصولات جدید را به صورت آنلاین ارائه دهد یا دعوت‌نامه آن را از طریق بیانیه‌ای در بخش خبری وب‌سایت رسمی خود به اشتراک بگذارد.
ماه گذشته Jon Prosser افشاگر سرشناس اپل ادعا کرد که قرار بود تاریخ عرضه اپل واچ و آیپد جدید از طریق دعوت‌نامه طی هفته دوم سپتامبر اعلام شود که این رویداد احتمالاً به صورت مجازی در اکتبر برگزار خواهد شد. البته افشاگر دیگری با نام مستعار Lovetodream از همان موقع ادعا کرده بود که «هیچ‌ ساعت هوشمند جدیدی در ماه سپتامبر در کار نخواهد بود»
گفتنی است که این اکانت توییتری تا پیش از این نیز جزییات دقیقی درباره نرم افزار و سخت افزارهای جدید اپل نظیر عرضه آیفون SEجدید و آیپد پرو، نام تجاری macOS Big Sur ، ویژگی شستن دست در واچ او اس 7 و ویژگی OCR در آیپد او اس 14 و موارد بیشتری را افشا کرده بود.
این توییت به ادعای وب سایت ژاپنی مک اوتاکارا مبنی بر اینکه اپل از آیفون ۱۲ و اپل واچ سری ۶ طی یک رویداد در نیمه دوم اکتبر رونمایی می‌کند، اعتبار بخشیده است. . Prosser گفته که رویداد معرفی آیفون در اکتبر خواهد بود ولی شاید زمان معرفی اپل واچ در شایعات او به صورت دقیق مطرح نشده باشد.

به هر حال سپتامبر امسال احتمالاً خبری از اعلام محصولات اپل نباشد و اپل از طریق بیانیه مطبوعاتی این جای خالی را با معرفی محصولات دیگرش پر کند. محصولاتی که ممکن است آماده معرفی شوند شامل طراحی جدید آیپد ایر 4 با صفحه نمایشگر بدون حاشیه، یک هوم پاد کوچک‌تر ، هدفون روی گوش اپل ، ایرتگ‌، و یک تلویزیون جدید اپل باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373