لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ثبت نام برای پیش فروش پلی استیشن 5 آغاز شد

ثبت نام برای پیش فروش پلی استیشن 5 آغاز شد

 شرکت سونی به تازگی روند ثبت نام برای پیش فروش پلی استیشن 5 را در برخی از وب سایت‌های فروش آنلاین باز کرده است و از همین حالا کاربران در کشورهای مختلف می‌توانند برای دریافت زود هنگام تر این محصولات ثبت نام کنند.

البته سونی هنوز اطلاعات بیشتری ارائه نداده و تنها به ظاهر پلی استیشن 5 به همراه کنترلر دوال سنس بسنده کرده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ نهایی انتشار این محصولات منتشر نشده است و تنها امکان ثبت نام برای تحویل زودهنگام این محصول آغاز شده است. این مسئله به معنای آن است که شرکت سونی به زودی فرایند عرضه این محصول را آغاز می‌کند و کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند.

برای ثبت نام پیش فروش پلی استیشن 5 کاربران می‌توانند به وب سایت رسمی سونی مراجعه کنند و اطلاعات ارتباطی خود را وارد کنند. سونی اعلام کرده که پس از ثبت نام و در صورت آغاز فرایند فروش این محصول، از طریق ایمیل به کاربران اطلاع رسانی می‌کند. هرچند که در حال حاضر کاربران هیچ اطلاعات بیشتری به غیر از ظاهر این کنسول جدید ندارند.

سونی در بخش توضیحات این ثبت نام اعلام کرده که تاریخ مشخصی را برای این پیش سفارش در نظر گرفته است و اگر کاربران پس از ارسال ایمیل‌ها به آن پاسخ ندهند شانس آن‌ها برای دریافت زودهنگام پلی استیشن 5 از بین خواهد رفت.

کاربران می‌توانند همچنین گزینه‌های مختلف با باندل‌های متفاوت را در این پیش فروش ثبت کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به کنسول عادی پلی استیشن 5 یا نسخه آل دیجیتال آن اشاره کرد. کاربران همچنین می‌توانند باندل همراه با دو دسته و همراه با داک شارژر دسته را دریافت کنند.

یکی از باندل های این مجموعه نیز شامل دو هدست سه بعدی می‌شود که کاربران می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. کاربران باید با آیدی PSN خود اقدام به ثبت این سفارش کنند.

البته هنوز اطلاعات بیشتری از این کنسول منتشر نشده و کاربران باید منتظر زمان عرضه آن باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373