لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 5G کمتر از انتظارات خواهد بود

فروش آیفون 5G کمتر از انتظارات خواهد بود

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل پیش بینی می‌کند که فروش آیفون‌ 5G به دلیل همه‌گیری کرونا کاهش پیدا کند.

بنا بر اظهارات تحلیل گر مشهور اپل، مینگ چی کو فروش آیفون 5G به دلیل شرایط ویژه جهانی یعنی مواجه با بیماری کرونا کاهش خواهد داشت. این احتمال وجود دارد مبنی بر اینکه همه گوشی‌های آیفون که قرار است تا پاییز امسال عرضه شوند با دو تکنولوژی sub-6GHz و mmWave پشتیبانی می‌شوند که هر دو زیرمجموعه 5G خواهند بود. گفتنی است که تمام مدل‌های آیفون ۱۲ با پشتیبانی 5G عرضه می‌شود.

mmWave سریع‌ترین تکنولوژی است که برای مناطق شهری بسیار پرجمعیت و شلوغ استفاده می‌شود. برای مناطق وسیع‌تر در شهرها، بخش‌ها و نواحی روستایی فناوری sub-6GHz قابل دسترسی خواهد بود. به دلیل مواجهه با شرایط ویژه همه‌گیری کرونا فروش آیفون‌های 5G با قابلیت mmWave برای امسال و سال آینده یعنی ۲۰۲۱ میلادی ضعیف‌تر از حد انتظار خواهد بود.
این تحلیل‌گر اپل پیش بینی می‌کند به دلیل همه‌گیری کرونا، فروش آیفون 5G با قابلیت mmWave احتمالاً چندین میلیون واحد کمتر از حد انتظار باشد زیرا بسیاری از کشورها فناوری 5G را با تأخیر آماده پشتیبانی در شبکه همراه خود می‌کنند و به همین دلیل فروش جهانی آیفون 5G کاهش خواهد یافت.

متن پیش بینی جدید مینگ چی کو در مورد روند فروش آیفون های 5G به این شرح است:

ما بر این باور هستیم که با توجه به شرایط ویژه اخیر و همه‌گیری کرونانصب تجهیزات مبتنی بر فناوری 5G در سطح جهان و کشورهای مختلف کمتر از حد انتظار است. بنابراین تخمین زده می‌شود که فروش آیفون‌های مبتنی بر فناوری «موج میلی متری» در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی به تریب ۴ تا ۶ میلیون و ۲۵ تا ۳۵ میلیون خواهد که این میزان به ترتیب ۱۰ تا ۲۰ میلیون، میلیون و ۴۰ تا ۵۰ میلیون واحد کمتر از انتظارات خواهد بود.

مینگ چی کو

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373