لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13.7 به همراه پشتیبانی خودکار از سیستم نوتیفیکیشن کرونا منتشر شد

آی او اس 13.7 به همراه پشتیبانی خودکار از سیستم نوتیفیکیشن کرونا منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش اقدام به معرفی و عرضه آی او اس 13.7 به کاربران کرده است. در این نسخه سیستم نوتیفیکیشن تشخیص کرونا به کاربران ارائه داده شده است.

این سیستم یک افزونه جدید است که به کاربران در مورد ارتباط‌های نزدیک با افرادی که مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا هستند، اطلاع رسانی می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن کاربران اقدامات لازم را انجام دهند. این سیستم تا پیش از این طی همکاری ویژه اپل و گوگل توسعه داده شده بود و حالا شرکت اپل تصمیم گرفته تا آن را از آی او اس 13.7 به بعد به کاربران ارائه دهد. پروژه توسعه این ابزار ویژه از آوریل سال جاری میلادی آغاز و حالا به بهره برداری رسیده است.

اپل پس از انتشار این آپدیت بیانیه‌ای را منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که تحت سیستم جدید، سازمان‌های بهداشتی می‌توانند تغییرات لازم خود را روی اطلاعات دریافت انجام دهند و میزان ریسک ابتلای افراد به کووید 19 را شناسایی کنند. زمانی که این تغییرات و تنظیمات اعمال شد، اطلاعات دریافتی از اندروید و آی او اس می‌توانند به صورت خودکار روی نرم افزارهای کاربردی توسعه داده شده توسط سازمان‌ها پیاده سازی شوند و سازمان‌های بهداشتی از آن‌ها برای تشخیص رفتار کاربران و احتمال ابتلای آن‌ها به ویروس استفاده کنند.

این آپدیت حجم بسیار کمی دارد و از همین حال روی دستگاه‌های پشتیبانی شده قابل نصب و استفاده است. کاربران می‌توانند از طریق این ابزار به اپلیکیشن‌های تولید شده توسط سازمان‌های تائید شده بهداشتی که بیشتر آن‌ها دولتی هستند دسترسی داشته باشند. گفتنی است که استفاده از این اپلیکیشن‌ها مستلزم توسعه آن‌ها توسط سازمان‌های بهداشتی و سلامتی هر کشور و منطقه است. 

حجم این به روزرسانی برای برخی از دستگاهها کمتر از 200 مگابایت است و پس از دانلود و نصب آن می‌توانید کشورهای پشتیبانی کننده از این خدمات را مشاهده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420