لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر تائید کننده دوربین آیفون ۱۲ پرو با اسکنر LiDARفاش شد

تصویر تائید کننده دوربین آیفون ۱۲ پرو با اسکنر  LiDARفاش شد

 اخیراً عکسی از گلس پشت آیفون ۱۲ پرو با طرح اسکنر LiDAR و سه لنز توسط یکی از کاربران توییتر فاش شده است که شایعات پیشین را تائید می‌کند.

با توجه به این تصویر به نظر می‌رسد که در قسمت گلس پشت دوربین آیفون ۱۲ یک برش اضافی زیر حفره لنز الترا واید وجود دارد که ممکن است برای اسکنر LiDAR طراحی و در نظر گرفته شده باشد. هم‌چنین سه حفره برای سه لنز دوربین و یکی برای فلش TrueTone LED تعبیه شده که در مدل پروی آیفونهای جدید وجود دارد. گفتنی است که عکس منتشر شده، مقایسه دو مدل آیفون ۱۲ را نشان می‌دهد و مشخص کرده که در یکی از مدل‌ها این فناوری تعبیه نشده است. این عکس توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده و می‌تواند شایعات اخیر را تائید کند.

با توجه به این تصویر ممکن است این طور به نظر برسد که اسکنر ‌LiDAR فقط در دوربین آیفون ۱۲ پرو ۷/۶ اینچی تعبیه شده است. زیرا یکی از گلس‌های مدل‌های دیگر حفره اضافی برای اسکنر را ندارد. با توجه به این موضوع احتمالاً در آیفون ۱۲ با سایز ۱/۶ اینچی این تکنولوژی استفاده نشده است. هر چند بر مبنای شایعات قبلی این احتمال تقویت می‌شود.در عین حال اگر هر دو مدل آیفون ۱۲ این ویژگی را داشته باشند، گلس بدون حفره اضافی می‌تواند مربوط به آیفون ۱۱ پرو باشد.

 شایعات وسیعی نشان می‌دهند که حداقل دوربین یکی از مدل‌های آیفون ۱۲ دارای اسکنر LiDAR است. این فناوری ابتدا در آیپد پرو ۲۰۲۰ عرضه شد که به ایجاد درک عمیق و بهبود تجربه واقعیت افزوده منجر می‌شود. در واقع اسکنر LiDAR روی واقعیت افزوده تمرکز دارد. این ویژگی تأثیر عمیقی روی بسیار از برنامه‌های کاربردی داشته و جذابیت فوق‌العاده‌ای در گوشی‌های جدید آیفون دارد.

گفتنی است که اخیراً عکسی از گلس آیفون ۱۲ پرو با طرح اسکنر LiDAR و دوربین سه لنز در وب سایت رسانه‌های اجتماعی چینی Weibo نیز منتشر شده که تائید کننده شایعات پیشین و تصویر اخیراً منتشر شده به شمار می‌آید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420