لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از آیپاد نانو به زودی متوقف می‌شود

پشتیبانی از آیپاد نانو به زودی متوقف می‌شود

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که پشتیبانی از تمامی مدل‌های آیپاد نانو را متوقف می‌کند و این محصولات به طور کامل از رده‌ی محصولات تائید شده شرکت اپل خارج خواهند شد.

اپل در حال حاضر فقط از آیپاد تاچ نسل هفت پشتیبانی می‌کند، با این حال قرار است تا پایان ماه سپتامبر 2020 یعنی تا اوایل مهر 1399 پشتیبانی از این محصولات به طور کامل متوقف شود.

شرکت اپل از سال 2017 روند تولید و فروش سری محصولات آیپاد را به طور کامل محسوس کاهش داد. این شرکت اعلام کرده بود که کاربران تمایل کمتری برای خرید این محصولات دارند و ترجیح می‌دهند تا موسیقی‌های مورد نظر خود را در آیفون‌ها ذخیره و پخش کنند. همین موضوع باعث شده بود که دسته بندی آیپاد از زیرشاخه اصلی محصولات وب سایت فروشگاه آنلاین شرکت اپل نیز حذف شود.

با این حال شرکت اپل سه سال پس از این تصمیم نیز از آیپاد نانو پشتیبانی کرده بود و امکانات نرم افزاری را به آن‌ها ارائه داده بود. محصولاتی که در رده بندی Vintage یا قدیمی شرکت اپل قرار می‌گیرند، دیگر پشتیبانی‌های نرم افزاری و آپدیت‌های مربوط به سیستم عامل را دریافت نمی‌کنند و امکان استفاده کردن از آن‌ها برای کاربران دشوار یا تقریباً غیرممکن می‌شود. این محصولات قدیمی معمولاً بین 5 تا 7 سال از عمر تولید و معرفی‌شان از طرف اپل گذشته است و محصولات جدیدی جایگزین آن‌ها شده یا چرخه تولید خارج شده‌اند.

اپل آیپاد نانو نسل اول را در سپتامبر سال 2005 رونمایی کرد و تا به امروز نیز هفت نسل از این محصولات را آماده عرضه به بازار جهانی کرده بود. اما شرکت اپل با افزایش تمایل برای خرید محصولات آیفون توسط کاربران به‌صورت تدریجی روند معرفی و عرضه مدل‌های جدید آیپاد را متوقف کرد.

در حال حاضر شرکت اپل فقط از یک آیپاد، آن هم آیپاد نسل هفت پشتیبانی نرم افزاری می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420