لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یکی از گزینه‌های رنگ آیفون ۱۲ آبی تیره خواهد بود

یکی از گزینه‌های رنگ آیفون ۱۲ آبی تیره خواهد بود

براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از شرکت اپل رنگ آیفون ۱۲ آبی تیره اعلام شد.

نشریه تایوانی دیجی ‌تایمز اظهار می‌کند که اپل برای اولین بار از آبی تیره در گزینه‌های رنگ آیفون ۱۲ استفاده می‌کند و با ارتقا و در کنار ویژگی‌های جدید به نسل جدید تلفن‌های هوشمند اپل می‌آید. از دیگر ویژگی‌های جدید این تلفن‌های هوشمند می‌توان به ماژول‌های دوربین، نمایشگرها و قطعات ارتباطی اشاره کرد.
«مکس وینباخ» از نویسنده و ناشران ایکس دی آ ( XDA ) اظهار می‌کند رنگ آیفون ۱۲ آبی تیره است. وینباخ بر این باور است که آبی تیره جایگزین رنگ میدنایت ‌گرین خواهد بود. گفتنی است اپل رنگ میدنایت گرین را در مدل آیفون ۱۱ پرو را در سال گذشته به بازار عرضه کرده بود. وینباخ در گذشته هم با همین دقت رنگ آیفون جدید را پیش بینی کرده بود. همچنین احتمال دارد رنگ‌های آبی و نارنجی روشن و همین‌طور بنفش برای نسخه‌های میان رده آیفون ۱۲ مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس اطلاعات دریافت شده توسط دیجی تایمز درباره آیفون ۱۲ انتظار می‌رود بین ۶۸ تا ۶۳ میلیون واحد از این محصول تا نیمه دوم سال 2020 به فروش برسد. اگر این خبر دقیق باشد نشان می‌دهد این تعداد در مقایسه با آیفون ۱۱ در سال گذشته ۵ میلیون کاهش یافته است که این مسئله ممکن است به تعطیلی‌های کارخانه‌های چینی در زمان همه‌گیری کرونا مربوط باشد.

شرکت اپل ماه گذشته تائید کرد که به دلیل تداوم بحران سلامت جهانی و محدودیت‌های سفر، آیفون ۱۲ با تأخیر عرضه می‌شود. سال گذشته فروش آیفون در اواخر سپتامبر آغاز شد و به دلیل مشکلات ایجاد شده احتمالاً امسال در اکتبر عرضه می‌شود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تأمین کنندگان اپل به دلیل تأخیر در تولید و توسعه قطعات، آیفون جدید به موقع وارد بازار نشود.
همچنین انتظار می‌رود که امسال شرکت اپل چهار مدل آیفون در سه اندازه متفاوت عرضه کند. مدل‌های میان رده آیفون با سایز ۴/۵ و 6.1 اینچبوده که جایگزین آیفون 11 خواهند بود. علاوه بر این مد‌ل‌‌های پرچم‌دار با سایز 6.1 و 6.7 اینچ تولید می‌شوند که جایگزین آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس خواهند بود.
همچنین شایعه دیگری وجود دارد که ادعا می‌کند که آیفون مدل ۷/۶ اینچ گران قیمت‌تر خواهد بود؛ این تلفن هوشمند دارای یک سنسور سه بعدی Time off Flight و یک لنز عقبی الترا واید در دوربین است. هم‌چنین فناوری تعبیه شده در سنسورهای جدید دوربین اجازه می‌دهد تا دوربین با استبلایز بهتری تصاویر را به ثبت برساند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420