لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هیتمن 3 اول بهمن 1399 منتشر می‌شود

هیتمن 3 اول بهمن 1399 منتشر می‌شود

 گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که هیتمن 3 در ژانویه سال 2021 میلادی آماده عرضه به کاربران می‌شود.

در اطلاعات فاش شده از برخی منابع آگاه در شرکت توسعه دهنده این بازی مشخص شده که هیتمن 3 قرار است در تاریخ 20 ژانویه 2020 معادل اول بهمن 1399 آماده عرضه برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی شود.

بر اساس اطلاعات «هاکان ابرک» از IO Interactive هیتمن 3 قرار است تنها از طریق اپیک گیمز در اختیار کاربران کامپیوترهای شخصی قرار بگیرد. بر این اساس کاربران کامپیوترهای شخصی می‌توانند از طریق اپیک گیمز امکان دسترسی به سه‌گانه جدید هیتمن را داشته باشند.

در بخشی از گیم پلی این بازی، مشخص شده که مأمور 47 قرار است در مأموریت‌های جدید خود وارد شهر دبی شود و حتی از ساختمان‌های بلند این شهر بالا برود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با همان اکانت خود که دو قسمت قبلی هیتمن را اجرا کردند، اقدام به اجرای این بازی کنند و امتیازهای خود را برای این بخش نیز جمع آوری کنند.

گفتنی است که پیش فروش هیتمن 3 در حال آغاز است و سرویس‌های ارائه دهنده این بازی در حال تبلیغ و آماده سازی آن برای کاربران هستند. این بازی پس از عرضه در زمستان امکان اجرا روی کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را دارا خواهد بود. البته کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز از این بازی بی‌بهره نخواهند شد.

گفتنی است که هیتمن 3 احتمالاً پایان دهنده به داستان مجموعه سه‌گانه‌های هیتمن و داستان‌های مأمور 47 خواهد بود و پس از آن فرانچیز هیتمن به دنبال توسعه و عرضه بازی‌های دیگر با چالش‌های جدیدتر خواهد رفت. این بازی یکی از عنوان‌های معمایی و اکشن است در میان کاربران است که طرفداران خاصی در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420