لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم ردیابی اکسیژن خون در اپل واچ ۶ اضافه می‌شود

سیستم ردیابی اکسیژن خون در اپل واچ ۶ اضافه می‌شود

سیستم ردیابی اکسیژن خون به همراه بهبود عملکرد و کمک رسانی به کاربران، قرار است به اپل واچ ۶ اضافه ‌شود.

شرکت اپل در کنار آیفون‌های جدید در سال ۲۰۲۰، از ویژگی سیستم ردیابی اکسیژن خون در اپل واچ ۶ و همچنین بهبود عملکرد و افزودن قابلیت کاربردی جدید ردیابی سلامت رونمایی می‌کند.

سیستم ردیابی اکسیژن خون در اپل واچ ۶ مهم‌ترین ویژگی جدید این مدل است که می‌تواند سطح اکسیژن خون را ردیابی و پایش کند. معمولاً سطح اکسیژن خون بین ۹۵ تا ۱۰۰ درصد است. افت یا کاهش سطح اکسیژن خون نشان دهنده مشکلی در سلامت بدن بوده و نیاز به مراقبت‌های پزشکی اورژانسی دارد.

برای ردیابی اکسیژن خون در اپل واچ ۶ در سیستم عامل iOS 14 به کاربر اخطاری مبنی بر کاهش اکسیژن خون نسبت به سطح استاندارد سلامت می‌دهد. در صورتی که ریشه این مشکل اختلالات قلبی یا تنفسی باشد، با مراکز کمک‌های اورژانسی تماس گرفته می‌شود. این ویژگی اپل واچ ۶ بسیار سودمند است چون یکی از مشکلات شایع در بین بسیاری از افراد را شناسایی کرده و می‌تواند به صورت اورژانسی به اشخاص کمک کند.

شرکت اپل علاوه بر ایجاد سیستم ردیابی اکسیژن خون در اپل واچ ۶ ممکن است قابلیت تشخیص سلامت و بهداشت روان را نیز به این محصولات اضافه کند. این احتمال وجود دارد که اپل واچ ۶ بتواند حملات ناشی از وحشت‌زدگی و سطح استرس کاربران را نیز تشخیص داده و با ارائه تمرینات تنفسی موجب آرامش فرد شود. این ویژگی می‌تواند سطح استرس را با تکیه بر تعداد ضربان قلب یا میزان اکسیژن خون و میزان تنفس تعیین نماید.

شرکت اپل همواره مدل‌های جدید اپل واچ را همراه با جدیدترین مدل آیفون روانه بازار کرده اما در سال ۲۰۲۰ تاریخ تولید و عرضه آیفون هنوز مشخص نشده است. البته اپل ممکن است در هفته آینده اپل واچ سری 6 را معرفی کند یا دست کم دعوت‌نامه‌های مربوط به برگزاری مراسم جدید خود را ارسال کند. اگر اپل واچ ۶ تا هفته آینده عرضه نشود احتمالاً تا ماه اکتبر در کنار آیفون ۱۲ روانه بازار خواهد شد 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420