لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به خاطر آنچه نقص طراحی عنوان شده 9.75 میلیون دلار به کاربران پاوربیتس 2 می‌پردازد

اپل به خاطر آنچه نقص طراحی عنوان شده 9.75 میلیون دلار به کاربران پاوربیتس 2 می‌پردازد

 شرکت اپل طی توافقی اعلام کرده که به خاطر آنچه نقص طراحی عنوان شده مبلغ 9.75 دلار را به کاربران هندزفری‌های پاوربیتس 2 پردازد.

این مبلغ قرار است میان کاربران مقیم ایالات متحده آمریکا که پاوربیتس 2 را پیش از روز 7 اوت 2020 خریداری کرده‌اند تقسیم شود. در گزارشی که وب سایت Macrumors منتشر کرده، اپل پس از دریافت اتهام مربوط به تبلیغات دروغ در مورد مقاوم بودن پاوربیتس 2 و عدم نفوذپذیری این محصولات در برابر رطوبت، حاضر به پرداخت مبلغ 9.75 میلیون دلار به کاربران شده است.

در پرونده حقوقی باز شده علیه اپل آمده است که ادعای اپل در مورد مقاومت در برابر نفوذ آب واقعیت ندارد و این موضوع باعث گمراه شدن خریداران در زمان تهیه پاوربیتس 2 شده است. اگر چه شرکت اپل با پرداخت این مبلغ موفق به مصالحه در پرونده قانونی فوق شده، این شرکت اعلام کرده که هیچ کار اشتباهی انجام نداده و تبلیغات پاوربیتس 2 اشتباه نبوده‌اند.

در متن شکایت آمده است که این شرکت تصمیم گرفته تا مبلغ یاد شده بپردازد، چرا که هزینه مربوطه برای دفاع در برابر ادعای خود در دادگاه گران‌تر است. این مسئله نشان می‌دهد که اپل همچنان بر ضد آب بودن و بی‌نقص بودن طراحی پاوربیتس 2 تأکید دارد، اما به خاطر هزینه‌های دادگاه حاضر به پرداخت غرامت به کاربران شده است.

البته اپل اعلام کرده که این مبلغ را تنها در صورتی پرداخت می‌کند که کاربران از این شرکت شکایتی داشته باشند. بر این اساس کاربرانی که مقیم آمریکا بوده و تا پیش از 7 اوت 2020 پاوربیتس 2 را خریداری کرده باشند و تا پیش از تاریخ 20 نوامبر 2020 از اپل در دادگاه‌های رسمی آمریکا شکایت کرده باشند، بخشی از این مبلغ را به عنوان غرامت حاصل از مصالحه دریافت خواهند کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420