لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل صدرنشین فروش پوشیدنی‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰

اپل صدرنشین فروش پوشیدنی‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط IDC، اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ در صدر فروش پوشیدنی‌‌‌‌‌‌های هوشمند قرار گرفت.

فروش پوشیدنی‌‌‌های هوشمند طی سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ رشد ۱/۱۴٪ داشته است که در این میان محصولات صوتی نظیر ایرپاد به‌ طور قابل ملاحظه‌ای پر تقاضا بوده‌اند. همچنان که نسبت به محصولات ارزیابی سلامت هم توجهات مستمر و مداومی وجود دارد. فروشندگان اپل هووای و شیائومی سهم بالایی از فروش این محصولات را به خود اختصاص داده، در حالی ‌که فروشندگان سایر برندها برای جذب مشتریان جدید تلاش می‌کنند. سهم بازار فیت ‌بیت هم به طرز قابل ملاحظه‌ای سقوط کرده است.
شرکت اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ فروش پوشیدنی‌های هوشمند را به ۹/۵ میلیون رساند که در مقایسه با سه ماهه دوم سال گذشته افزایش ۳/۲۵ درصدی داشته است. در واقع سهم فروش خود را از ۱/۳۱٪ به ۲/۳۴٪ افزایش داده است. به همین ترتیب هووای ۵/۱۸ میلیون واحد دستگاه کمتر فروخته و در جایگاه دوم قرار گرفته است.

 از طرفی تقاضا برای محصولات صوتی بسیار بیشتر و قابل ملاحظه‌تر از ساعت هوشمند و محصولات ردیابی تناسب اندام بوده و به رشد ۶/۳۲٪ رسیده است که می‌تواند به ۶۰٪ هم برسد. اپل همچنان توانست برای فروش پوشیدنی‌های هوشمند به سهم قابل ملاحظه فروش ۲۳.۷ میلیون از کل محصولات ایرپاد و دستگاه‌های برند بیتس رسیده و سپس سامسونگ و شیائومی بعد از آن قرار گرفتند.

انتظار می‌رود شرکت اپل در آینده‌ای نزدیک سری جدید از محصولات ایرپاد و نیز اپل واچ سری 6 را روانه بازار کند. این محصولات احتمالاً به نگه داشتن سهم عمده‌ای از فروش پوشیدنی‌های هوشمند اپل کمک خواهد کرد.
شرکت اپل سهم عمده بازار و فروش پوشیدنی‌های هوشمند را در سال ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده و نسبت به سال گذشته رشد و افزایش سهم خود را به رخ سایر رقبا کشیده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420