لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش هر سهم اپل از 500 دلار به کمتر از 130 دلار رسید

ارزش هر سهم اپل از 500 دلار به کمتر از 130 دلار رسید

هر سهم اپل امروز با سقوطی عجیب مواجه شده و از حدود 500 دلار به کمتر از 129 دلار رسیده است. اپل تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که هر سهم خودش را به چهار واحد تقسیم می‌کند و این موضوع باعث تغییر ارزش ابتدایی هر سهم می‌شود.

هر سهم شرکت اپل در بازار نزدک (NASDAQ) و در زمان تنظیم این نوشته به 129.04 دلار رسیده است. این در حالی است که در هفته‌های گذشته ارزش سهام شرکت اپل سیر صعودی قابل توجهی داشت و به حدود 500 دلار رسیده بود. اپل اعلام کرده که تقسیم هر سهم به 4 واحد لزوماً باعث افزایش یا کاهش قیمت کلی سهام نمی‌شود، با این حال این موضوع در آینده باعث می‌شود تا سرمایه گذاران برای خرید سهام اپل تشویق شوند.

با این حال به نظر می‌رسد که ارزش هر سهم شرکت اپل در حال حاضر در همان مقدار سابق باقی مانده است و هر سهم حدوداً 500 دلاری به 4 سهم حدوداً 130 دلاری تبدیل شده است. این حال به نظر می‌رسد که این موضوع موقتی باشد و در آینده نزدیک با افزایش میزان سرمایه گذاری‌ها ارزش هر سهم شرکت اپل افزایش قابل توجهی پیدا کند.

اپل از چند هفته پیش به یک شرکت دو تریلیون دلاری تبدیل شد و در حال حاضر نیز به عنوان ارزشمندترین شرکت دنیا شناخته می‌شود. دومین شرکت ارزشمند دنیا، کمپانی نفتی آرامکو متعلق به کشور عربستان است که بافاصله‌ای محسوس نسبت به اپل در مقام دوم قرار گرفته است.

اپل در سال 2014 نیز در زمان از معرفی و عرضه آیفون 6 اقدام به تقسیم سهام خود در بازار کرده بودو حالا در آستانه معرفی و عرضه آیفون‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G مجهز به همین سیستم ارتباطی شده است. این موضوع احتمالاً در آینده نزدیک باعث افزایش کلی ارزش سهام شرکت اپل می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420