لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مارک زاکربرگ: قوانین اپل مسدود کننده نوآوری و رقابت است

مارک زاکربرگ: قوانین اپل مسدود کننده نوآوری و رقابت است

مارک زاکربرگ مدیر عامل اجرایی فیس بوک در نشست اخیر خود در روز پنجشنبه با اشاره به قوانین اپل اعلام کرده که این شرکت به دنبال انجام فعالیت‌های انحصارطلبانه است و از آن طریق در حال مسدود کردن نوآوری و شانس رقابت شرکت‌های دیگر است.

دز این نشست که به صورت اینترنتی و آنلاین برگزار شده بود، زاکربرگ در حال سخنرانی برای 50 هزار نفر از کارکنان فیس بوک بود که خبر آن در وب سایت BuzzFeed نیز بازتاب داده شد. زاکربرگ اعلام کرده که شرکت اپل در حال ایجاد خفقان و محدودیت در تلفن‌های هوشمند خود است.

فیس بوک مدتی است که با قوانین اپ استور مشکل دارد؛ شرکت اپل مدتی است که اپلیکیشن بازی فیس بوک را که در اوت سال جاری میلادی عرضه شده بود، مسدود کرده است. اپل برای چندین بار درخواست فیس بوک برای عرضه این اپلیکیشن در اپ استور را رد کرده بود که دلیل آن ارائه یک استور درون برنامه‌ای برای اپلیکیشن یاد شده بود. اپل ادعا کرده که اپلیکیشن بازی فیس بوک فاقد کارکرد مبتنی بر گیم پلی است و به همین دلیل نمی‌تواند به عنوان یک اپلیکیشن بازی در اپ استور عرضه شود. 

اپلیکیشن فیس بوک گیمز مناقشه میان زاکربرگ و اپل را افزایش داده است.

 درگیری میان اپل و فیس بوک از اوایل اوت سال جاری در حال افزایش بود و نهایتاً با رد درخواست فیس بوک برای استرداد کمیسیون 30 درصدی بخش Events در اپلیکیشن فیس بوک به اوج خود رسید.

فیس بوک از اپل درخواست کرده بود تا کمیسیون 30 درصدی دریافتی از کسب و کارهای کوچک را دست کم برای دوره همه‌گیری کرونا دریافت نکند که این موضوع با مخالفت شرکت اپل مواجه شده بود و در نهایت باعث شد تا شرکت فیس بوک انتقادهای شدیدی را نسبت به شرکت اپل وارد کند.

لازم به یادآوری است که فیس بوک و اپل هر دو در کنار گوگل و آمازون از جمله شرکت‌هایی بودند که مظنون به انحصارطلبی در چند سال اخیر بوده‌اند و زیر ذره بین کمیته ضدانحصار در آمریکا قرار گرفته‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420