لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر شماتیک از طراحی آیپد 10.8 اینچ منتشر شد

تصاویر شماتیک از طراحی آیپد 10.8 اینچ منتشر شد

 یکی از شایعاتی که در مورد فعالیت‌های شرکت اپل در سال 2020 منتشر شده مربوط به دو مدل جدید از آیپد است و حالا تصاویر شماتیک از طراحی آیپد 10.8 اینچ توسط یک وب سایت فعال در حوزه فناوری منتشر شده است.

تصویر شماتیک از طراحی آیپد 10.8 اینچ به تازگی توسط وب سایت 91Mobiles منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول قرار است ظاهری شبیه به آیپد پروهای نسل جدید داشته باشد. وب سایت یاد شده ادعا کرده که این آیپد، یکی از محصولات میان رده و ارزان قیمت شرکت اپل است که در نیمه دوم سال 2020 میلادی آماده معرفی و عرضه می‌شود.

علاوه بر این تصاویر شماتیک، هفته گذشته تصویری از دفترچه راهنمای یک آیپد فاش شده بود که منابع خبر ادعا کرده بودند که مربوط به آیپد ایر 4 است. این تصویر تائید کننده ادعای ماه‌های گذشته مینگ چی کو مبنی بر تولید آیپد ایر 4 با طراحی مشابه با آیپدهای پرو بوده است.

 این تصویر شماتیک از طراحی آیپد 10.8 اینچ نشان دهنده آن است که شرکت اپل در تلاش برای تعبیه درگاه USB-C در نسل جدید آیپد ایر است. این محصول بدون دکمه هوم و تاچ آیدی تولید شده و در آن از فیس آیدی استفاده شده است.

البته 91Mobiles اعلام کرده که شرکت اپل در طراحی آیپد 10.8 اینچ هیچ گونه اقدامی برای تعبیه فیس آیدی در قسمت بالای نمایشگر نمی‌کند. اپل تصمیم دارد تا به جای فیس آیدی روی دکمه پاور سنسور تاچ آیدی را تعبیه کند تا از آن طریق کاربران امکان احراز هویت بیومتریک را داشته باشند.

برخی از شایعات حاکی از آن است که آیپد ایر 4 که تصاویر فوق مربوط به آن است در جریان کنفرانس سپتامبر که در هفته‌های آینده برگزار می‌شود، آماده معرفی خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420