لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تمام حساب‌های توسعه دهنده اپیک گیمز را مسدود کرد

اپل تمام حساب‌های توسعه دهنده اپیک گیمز را مسدود کرد

شرکت اپل در نتیجه مبارزه حقوقی خود با شرکت اپیک گیمز اقدام به مسدود کردن تمام اکانت‌های توسعه دهنده این شرکت مسدود کرده است.

اپل اعلام کرده که دلیل این موضوع عدم همکاری اپیک گیمز در زمینه پیروی از قوانین اپ استور بوده است که در نهایت باعث شده تا توسعه دهندگان این شرکت دیگر امکان فعالیت در پلتفرم‌های توسعه داده شده توسط اپل را نداشته باشند. این اقدام باعث شده تا توسعه دهندگان اپیک گیمز حتی امکان دسترسی به اکانت‌های کاربران خود را نیز نداشته باشند.

بازی فورتنایت چند هفته هست که از دسترس کاربران آیفون‌ها خارج شده است. البته اپل با وجود حذف فورتنایت و عدم ارائه دسترسی توسعه دهندگان اپیک گیمز به پلتفرم‌هایش بازی‌های دیگر شرکت اپیک گیمز نظیر Battle Breakers و Infinity Blade Stickers را در اپ استور آماده دانلود و نصب کرده است. با این حال این مسئله می‌تواند نشان از آن باشد که بازی‌های دیگر اپیک نیز به زودی از اپ استور حذف می‌شوند.

کاربرانی که تا به امروز فورتنایت را روی آیفون یا آیپد خود نصب کرده باشند، می‌توانند فصل قبلی را اجرا کنند. اما نکته مهم این است که اگر فورتنایت روی اکانت کاربران فعال شده باشد و روی دستگاه نصب نشده باشد، دیگر امکان نصب دوباره آن برای کاربران وجود نخواهد داشت.

این مسئله می‌تواند به معنای پایان همکاری اپل و اپیک گیمز برای همیشه باشد و دیگر بازی فورتنایت امکان اجرا روی تلفن‌های هوشمند آیفون و تبلت‌های آیپد را نداشته باشد.

اپیک گیمز در حال حاضر بازی فورتنایت را برای کنسول‌های بازی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و دستگاه‌های اندرویدی آماده عرضه کرده است. علاوه بر این فورتنایت در کامپیوترهای مک نیز امکان نصب را دارد. با این حال ممکن است در آینده نزدیک محدودیت‌های فورتنایت برای اجرا در کامپیوترهای ک افزایش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373