لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپیک گیمز: زیر بار حرف زور نمی‌رویم

اپیک گیمز: زیر بار حرف زور نمی‌رویم

 شرکت اپیک گیمز به تازگی از فصل جدید فورتنایت رونمایی کرده و اعلام کرده است که تصمیمی برای عرضه آن در پلتفرم‌های اپل شامل آیفون، آیپد و مک ندارد.

این مسئله به معنای آن است که کاربران آیفون که در حال حاضر توانسته‌اند اقدام به نصب فورتنایت از طریق نسخه‌های قدیمی آن بکنند، همچنان به همان فصل پیشین محدود خواهند بود. اپیک گیمز اعلام کرده که حاضر به همکاری با شرکت اپل برای پشتیبانی از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور و بازگشت به پلتفرم آی او اس نیست.

این در حالی است که شرکت اپل هفته پیش اعلام کرده بود که با روی باز از اپیک گیمز و بازگشت فورتنایت به اپ استور استقبال می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت فورتنایت هنوز تمایلی برای همکاری با شرکت اپل در این زمینه ندارد. یکی از سخنگویان شرکت اپیک در مصاحبه با وب سایت The Verge اعلام کرده که این فصل جدید از فورتنایت برای کاربران اپل منتشر نمی‌شود:

اپل فورتنایت را از انتشار آپدیت‌های جدید در اپ استور منع کرده است. این شرکت گفته که تمام امکانات ما برای توسعه فورتنایت در اپ استور و دستگاه‌های دیگر اپل را مسدود می‌کند. با توجه به این موضوع فصل چهارم از بخش دوم فورتنایت برای آی او اس و مک او اس در روز 27 اوت منتشر نمی‌شود.

اگر کاربران هنوز تمایل به نصب فورتنایت روی اندروید دارند، می‌توانند آخرین نسخه آن را از اپلیکیشن اپیک گیمز برای اندروید یا گلکسی استور سامسونگ دریافت کنند. 

این مسئله به معنای آن است که کاربران آیفون دیگر به نسخه‌های بعدی اپیک گیمز و فورتنایت دسترسی ندارند و نمی‌توانند بازی‌های این شرکت را استفاده کنند. به نظر می‌رسد که متضرر نهایی این موضوع نیز کاربران و طرفداران فورتنایت بوده‌اند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420