لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی از سال 2021 مجهز به محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده می‌شود

اپل تی وی از سال 2021 مجهز به محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2021 میلادی اقدام به آماده سازی و عرضه محتوای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده به سرویس اپل تی وی پلاس کند که احتمالاً از نسل بعدی ست تاپ باکس‌های دیجیتالی اپل تی وی آماده عرضه و استفاده هستند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل تصمیم دارد تا از سال 2021 سرویس اپل تی وی پلاس را مجهز به محتوای ویژه، اختصاصی و مبتنی بر واقعیت افزوده کند. این سرویس تنها در صورتی آماده عرضه خواهد بود که کاربران اکانت اپل تی و یلاس و برخی از سخت افزارهای لازم را برای مشاهده محتوا داشته باشند.

این گزارش بلومبرگ حاوی دو مطلب مهم دیگر نیز هست. اول اینکه شرکت اپل در سال 2021 تصمیم دارد تا اپل تی وی نسل بعدی خود را با قابلیت پشتیبانی از محتوای واقعیت افزوده تولید کند و مطلب دوم این است که شرکت اپل در آینده نزدیک تجهیزات بیشتری را برای پشتیبانی از امکان پخش محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده رونمایی کند.

این در حالی است که از سال گذشته تحلیلگرانی مثل مینگ چی کو و مارک گورمن که خودش در بلومبرگ کار می‌کند، اعلام کرده بودند که شرکت اپل از سال 2021 یا 2022 میلادی اولین تلاش‌های خود زمینه تولید عینک‌های واقعیت مجازی را رونمایی می‌کند.

علاوه بر این، گزارش اخیر بلومبرگ مشخص کرده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا این محتوای ویژه مبتنی بر واقعیت افزوده را در سرویس‌های دیگر نیز نظیر اپل موزیک، اپل آرکید و موارد دیگر نیز آماده عرضه کند. این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل تصمیم دارد تا فیلم، موزیک ویدیو و بازی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را به زودی آماده عرضه در سرویس‌های دیجیتالی خود کند که این موضوع می‌تواند به عنوان نشانه‌ای مهم از معرفی یک عینک یا هدست واقعیت افزوده از طرف اپل شناخته شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420