لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم ضد ردیاب اپل باعث ضرر 50 درصدی به کسب و کار فیس بوک شده است

سیستم ضد ردیاب اپل باعث ضرر 50 درصدی به کسب و کار فیس بوک شده است

 شرکت فیس بوک به تازگی در بیانیه‌ای که به تبلیغ کنندگان و مشتریان تبلیغاتی خود منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که سیستم ضد ردیاب کاربران که توسط اپل مورد استفاده قرار گرفته باعث ضرر 50 درصدی به کسب و کار این شرکت شده است.

این بیانیه در پست جدید وبلاگ فیس بوک نیز منتشر شده است که حاکی از عدم امکان ردیابی کاربران توسط فیس بوک برای نمایش تبلیغات هوشمند در آن است. فیس بوک ابراز نگرانی کرده که پس از انتشار نسخه نهایی این سیستم عامل نتواند دیگر تبلیغات زیادی را در حوزه‌های مختلف به کاربران نشان دهد و این مسئله به تبلیغات این شرکت ضرر قابل توجهی میزند.

دستگاه‌های تولید شده توسط اپل که آیفون و آیپد نیز زیر مجموعه‌ای از آن‌ها هستند، مجهز به سیستم تشخیص دهنده تبلیغات بوده و از آن طریق می‌توانند فعالیت‌های تبلیغاتی فیس بوک را در زمینه‌های مختلف مسدود کنند. این مسئله در نهایت باعث می‌شود تا فیس بوک درآمد کمتری از پلتفرم توسعه داده شده آی او اس داشته باشد.

فیس بوک هشدار داده که مخاطبینش در آیفون‌ها و دیگر دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس 14 دیگر نمی‌توانند تبلیغات مفید را دریافت کنند و این مسئله به یکی از بزرگ‌ترین ضررهای مالی این شرکت تبدیل می‌شود. این شرکت تخمین زده که درآمدش از پلتفرم آیفون و آی او اس به 50 درصد قبل کاهش پیدا کند که این ضرر بی سابقه توصیف شده است.

البته فیس بوک اعلام کرده که تشخیص میزان خسارت ناشی از اعمال شیوه‌های نوین ضد تبلیغاتی اپل قابل تعیین نیست و میزان 50 درصد به صورت حدودی تخمین زده شده است.

این موضوع نشان می‌دهد که ارائه سیستم‌های امنیتی جدید در آی او اس 14 تا چه حد به کسب و کار فیس بوک و شرکت‌های تبلیغاتی ناقض حریم خصوصی کاربران ضربه زده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420