لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسکرین شات‌‌هایی منتسب به آیفون 12 پرو مکس منتشر شد

اسکرین شات‌‌هایی منتسب به آیفون 12 پرو مکس منتشر شد

شرکت اپل هنوز تاریخ رونمایی از آیفون‌های جدید خود را مشخص نکرده و حالا اسکرین شات‌هایی منتسب به آیفون 12 پرو مک منتشر شده است.

در این اسکرین شات که توسط Jon Prosser منتشر شده، مشخص شده که شرکت اپل در حال آماده سازی و تعبیه نمایشگر با رفرش ریت 120 هرتز و اسکنر LiDAR در آیفون 12 پرو مک است.

منتشر کننده این اسکرین شات ادعا کرده که تصویر یاد شده را از بخش تست محصولات جدید شرکت اپل دریافت کرده که نشان می‌دهد نمایشگر 6.7 اینچی آیفون 12 پرو مکس قرار است با پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز تولید شود. 

علاوه بر این تصویر یاد شده تائید کرده که دوربین آیفون 12 پرو مکس از لنز LiDAR برای بهبود حال شب و ثبت تصاویر در محیط‌های تاریک بهره می‌برد. این موضوع باعث می‌شود تا ویدیوهای ثبت شده در محیط‌های تاریک واضح‌تر از قبل باشند و شرکت اپل امکانات بهتری را برای فیلم برداری به کاربران خود ارائه دهد.

علاوه بر این، در ششمین بتای آی او اس 14 در بخش تنظیمات دارای دو آپشن جدید با عنوان Enable High Refresh Rate و Enable Adaptive Refresh Rate است که نشان دهنده آن بوده که شرکت اپل امکان تعیین رفرش ریت نمایشگر را به صورت دینامیک به کاربران آیفون 12 پرو مکس ارائه می‌دهد. این امکان باعث می‌شود تا کاربران برحسب انتخاب یا به صورت دینامیک رفرش ریت را بین 120 یا 60 هرتز تنظیم کنند و با تعادل میان کیفیت تازه سازی تصویر یا مصرف باتری و منابع سخت افزاری مختلف از گوشی خود استفاده کنند. 

این تصاویر در حالی منتشر شده است که بسیاری از شایعات اخیر حکایت از آن دارند که مدل‌های آیفون 12 دارای نمایشگر 120 هرتز هستند، اما اپل به خاطر کاهش هزینه‌ها پروژه تعبیه قطعات مناسب با این قابلیت را ممکن است از خط تولید آن‌ها حذف کند.

 

علاوه بر این، اکانت EveryApplePro تصاویر مشابه دیگری را منتشر کرده که نشان دهنده اضافه شدن عبارت AM و PM در بخش ساعت آیفون 12 پرو است. این اکانت تایید کرده که شرکت اپل ناچ آیفون 12 را کوکتر نکرده است، اما افزایش سایز نمایشگر این امکان را به اپل داده تا گزینه AM و PM را به آیفون ها بیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420