لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین اپل استور شناور دنیا در سنگاپور افتتاح شد

اولین اپل استور شناور دنیا در سنگاپور افتتاح شد

 شرکت اپل اولین اپل استور شناور دنیا را در کشور سنگاپور افتتاح کرده و آن را به بهره‌برداری رسانده‌اند.

این اپل استور در منطقه Marina Bay Sands افتتاح شده است که اولین اپل استور شناور روی آب به حساب میاید.این اپل استور در حقیقت بخشی از منطقه یک هتل لوکس است که در سنگاپور قرار گرفته و تنها اپل استور در حال ارائه خدمات در این کشور به حساب نمی‌آید.

ظاهر این اپل استور شبیه به یک ساختمان کروی است که روی آب شناور باقی مانده و از طریق یک پل امکان ارتباط با محیط بیرون را برای کاربران خود فراهم کرده است. در بررسی‌های مختلف از این اپل استور بسیاری از وب سایت نوشته‌اند که ساختمان آن در طول روز شبیه بک سفینه فضایی عجیب و غریب است که روی سطح آب قرار گرفته است.

از طرف دیگر در تاریکی شب ساختمان این اپل استور به طور کامل با طراحی ویژه شهر سازگاری دارد و ظاهری جذاب به محیط آبی اطراف خود داده است. این اپل استور شبیه به فیلم‌های علمی تخیلی طراحی و تولیدشده است که یادآوری از فناوری‌های آینده نیز می‌تواند باشد.

گفتنی است که این اپل استور به خاطر اینکه در بخشی از محیط یک هتل ساخته شده، در روند رفت آمد آن محدودیت‌های زیادی وجود داشته باشد. در حقیقت این اپل استور احتمالا تنها در ساعاتی مشخص برای بازدید عموم باز است و در باقی ساعات روز تنها به میهمانان هتل خدمات مختلف را ارائه خواهد داد.

اپل در طول سال‌های گذشته تلاش کرده تا اپل استورهای خاص و منحصر به فردی را در سراسر جهان، به خصوص کشورهای شرق آسیا طراحی کند و مشتریان را به بازدید و خرید محصولات خود به صورت حضوری تشویق کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373