لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاضی دادگاه: دعوای اصلی را اپیک گیمز آغاز کرده است

قاضی دادگاه: دعوای اصلی را اپیک گیمز آغاز کرده است

هفته پیش بود که شرکت اپل در نامه‌ای به اپیک گیمز این شرکت را تهدید کرده بود تا در صورت عدم همکاری و تبعیت با قوانین اپ استور، تمام حساب‌های توسعه‌دهنده‌ی اپیک گیمز و فورتنایت را میبدند. اپل برای این کار ضرب‌الاجل 28 اوت را تعیین کرده بود.

در این میان، اپیک گیمز طی شکایت خود اعلام کرده بود که این اقدام اپل می‌تواند به بسیاری از توسعه‌دهندگان شخص ثالث نیز ضربه بزند. در حالی که بسیاری از آن‌ها صرفاً از ابزارهای توسعه داده شده توسط اپیک در پلتفرم اپل استفاده می‌کنند. در این میان، قاضی دادگاه (Yvonne Gonzalez Rogers) پس از بررسی ادعای دو طرف اعلام کرده که هیچ تمایلی برای طرفداری صرف از دنیای بازی‌های ویدیویی از جمله فورتنایت ندارد، اما با توجه به اینکه آنریل انجین در حال استفاده توسط توسعه‌دهندگان شخص ثالث است، اپل حق مسدود کردن اکانت توسعه‌دهندگان این ابزار را ندارد.

این قاضی اعلام کرد که اپیک راهکار حل و فصل دعوا را از همین حالا می‌داند و می‌تواند فورتنایت را به حالت قبل بازگرداند. این موضوع به دو شرکت اپل و اپیک گیمز مربوط است و نباید این مبارزه حقوقی گریبان توسعه‌دهندگان شخص ثالث را بگیرد.

بخشی از سخنان قاضی در دادگاه به شرح زیر است:

خطاب به اپل: مشتری شما [اپیک گیمز] این شرایط را به وجود آورده است. مشتری شما هم کاملاً بی‌تقصیر به این دادگاه نیامده است. اپیک به شکل استراتژیک حرکت کرده تا به سیستم شما نفوذ کند. این نفوذ دقیقاً پیش از آغاز فصل جدید [فورتنایت] بوده است. پس به نظر من، اپیک نمی‌تواند بدون اینکه به خودش ضرر برساند به کس دیگر [مثل اپل] ضرر برساند.

تمام کاری که اپیک می‌تواند بکند این است که به حالت پیشین باز گردد تا هیچ کس ضرری نبیند. و شما می‌توانید یک تاریخ مشخص برای چنین چیزی در نظر بگیرید. بگذارید برگردیم به روز سوم اوت تا همه چیز به حالت پیشین بازگردند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420