لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League معرفی شد

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League معرفی شد

یکی از بازی های جذاب و پرمخاطبی که در جریان DC Fandom رونمایی شد، Suicide Squad: Kill the Justice League است که در آن تعدادی از شخصیت های دی سی حضور دارند.

در تریلر منتشر شده از این بازی میتوان حضور گروه چهار نفره از ابرشرورهای دی سی را دید که شامل هارلی کویین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک میشوند. ستفون هیل کارگردان راک استدی در جریان معرفی این بازی اعلام کرده که تریلر این بازی را نزدیک صد بار دیده تا از آن طریق بتواند بهترین تریلر ممکن برای نمایش گیم پلی این بازی را به کاربران نشان دهد.

راک استدی از همین حالا تایید کرده که این بازی قرار است در سال 2022 آماده عرضه به کاربران شود. با این حال این تاریخ ممکن است به خاطر شیوع کرونا با تاخیر نیز مواجه شود و عملا توسعه دهنده بازی هیچ اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه این بازی ارائه نداده است.

Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز آماده عرضه باشد و کاربران میتوانند در جریان اجرای این بازی اقدام به استفاده از کاراکترهای مختلف برای اجرای بازی یاد شده کنند.

در تریلر این بازی نیز برخی زا کاراکترهای مشهورتر دنیای دی سی مثل سوپر حضور داشته اند که به نظر میرسد که دنیای این بازی فقط به چهار ابرشرور یاد شده مربوط نیست و قرار است گسترده تر از آنچیزی که کاربران تا پیش از این تصور میکردند باشد.

یکی دیگر از نکات جالب این بازی امکان اجرای آن به صورت مالتی پلیر همکاری است که در آن چهار نفر به صورت همزمان امکان اجرای بازی را پیدا میکنند و در یک تیم علیه دشمنان مبارزه خواهند کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373